Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10

Kan man känna symptom redan nu? BIM mellan 19-23/10
Apoteket Hjärtats Ägglossningstest, enligt Natural cycles är det ägglossningsdag, men jag tror inte detta själv då tempen steg jättehögt imorrse.
Är detta positivt eller negativt? Det var något starkare igår. Det är ju svagare än kontrollinjen....
Hej! Ny här. Inne på 2a försöket. Barn sedan innan, som skett oplanerat. Ska haft ägglossning igår om man räknar på dagarna/sekret, ny på lite förkortningar men BIM (beräknad mens?) är 23e. Har myst till det varje dag i två veckor, ska försöka köra varannan nu iallafall om vi träffat fel.. funderar på ägglossningstest om det inte blir plus denna gång för att kolla om kalendern stämmer. Vilket märke är bäst/enklast? :) ????

Efter att ha mått sjukt dåligt idag. Både sjukt jobbigt illamående stundvis och varit galet ledsen. Så har jag mannen bestämt oss för att jag ändå skall ta ett test imorgon. För just nu mår jag inte bra utav väntan utan bättre och ta ett test imorgon och onsdag. Även om de kanske blir negativt. Men hoppas inte det. Men är ju bim-1 imorgon. Brukar ha 27-28 dagar cykel så de jag räknar på. Tänkte ta ett RFSU tidigt imorgon. Eller tycker ni jag skall ta vanliga RFSU eller clear blue digital early med smart nedräkning? Eller skall jag ta 2 olika test?
Funderar på att ta både RFSU tidiga test och clear blue digitala tidiga? Hur tycker ni?
Eftermiddagstestet, lite mörkat men rosa färg.
Är de spök tror ni?
Efter att ha mått sjukt dåligt idag. Både sjukt jobbigt illamående stundvis och varit galet ledsen. Så har jag mannen bestämt oss för att jag ändå skall ta ett test imorgon. För just nu mår jag inte bra utav väntan utan bättre och ta ett test imorgon och onsdag. Även om de kanske blir negativt. Men hoppas inte det. Men är ju bim-1 imorgon. Brukar ha 27-28 dagar cykel så de jag räknar på. Tänkte ta ett RFSU tidigt imorgon. Eller tycker ni jag skall ta vanliga RFSU eller clear blue digital early med smart nedräkning? Eller skall jag ta 2 olika test?
Funderar på att ta både RFSU tidiga test och clear blue digitala tidiga? Hur tycker ni?