• Anonym (Drunknar)

Stora sprut

Jag är 24 år och har nyligen träffat en kille som jag är tillsammans med. Jättekär och allt är frid och fröjd.

Nu till problemet. När han kommer så sprutar han vääääldigt mycket. Jag har inget emot sperma, men detta är lite väl mycket. Hur ska jag säga det till honom? Det är ju inget han kan hjälpa. Detta kan ju inte vara vanligt heller. Hur kommer det sig att han sprutar så mycket? Han har stor pung och är välutrustad, men det kanske inte har någon betydelse.

• Svar på tråden Stora sprut
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Blä) skrev 2018-01-06 22:08:07 följande:

Känslig? Är man känslig för att man tycker det är äckligt med spermakladd? I så fall är vi många kvinnor som är "känsliga"! Tack gode gud för att jag bara ligger med kvinnor nuförtiden, slipper äcklig sperma och självgoda karlar

En bitter flata är kanske inte så representativ i sina åsikter kring vad kvinnor generellt tycker om sperma?

Jag ser inte TS problem. Rent praktiskt kan det vara lite jobbigt med stora satser för att det rinner överallt. Men i övrigt spelar det väl ingen roll hur mycket det kommer?

Jag tar gärna satsen både på kroppen, i ansiktet och munnen och för mig spelar det ingen roll hur mycket det kommer. Bara det kommer något.
  • Anonym (Njut)

Sperma är naturligt å skyddar man sig så är det lugnt. Vill man inte ha på sej gör på det naturliga sättet.

Finns inget bättre tycker ja när man känner att ssmnandragningarna börjar komma å mannen är nära å man njuter av varanndras orgasmer å känner han härliga sats i sej å ser hur det rinner längs roten.

Sen tar man bara en härlig dusch och ett trosskydd så ät allting toppen bra!

Sen det där med att män vill spruta överallt lägg av med det. Då kan ju vi kvinnor fråga först kan ja få sära å kissapå dej? Nä urk naturligt är nog bäst det är nog så det ska vara.

Mvh 4barnsmamman

• Flunk1
    Anonym (Njut) skrev 2018-01-07 11:21:58 följande:

Sperma är naturligt å skyddar man sig så är det lugnt. Vill man inte ha på sej gör på det naturliga sättet.

Finns inget bättre tycker ja när man känner att ssmnandragningarna börjar komma å mannen är nära å man njuter av varanndras orgasmer å känner han härliga sats i sej å ser hur det rinner längs roten.

Sen det där med att män vill spruta överallt lägg av med det. Då kan ju vi kvinnor fråga först kan ja få sära å kissapå dej? Nä urk naturligt är nog bäst det är nog så det ska vara.

Mvh 4barnsmamman

Vänta lite nu!

Kiss är avföring medans sperma är guds skapade nektar som skapar liv och duger bra för en kvinna att inmundiga!
  • Anonym (:- ))

Mvh 4barnsmamman

att spruta i röven, anser du det som att "spruta överallt" och därför att avfärda eller är ett praktiskt sätt att avsluta ett samlag?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Blä) skrev 2018-01-06 21:43:58 följande:

Du kanske skulle testa att spruta på en kille! Ni verkar vara helt fixerade av era kukar och sprut.

Det är dom tjejer som gillar sånt som förstör det för resten av oss :) All mystik är ju borta. Själva tanken gör mig fan kåtare än att se skiten. Jag är ledsen, men en bild på en kuk kan väll ingen finna attraktivt ;)
  • Livsnjutaren38

Mvh 4barnsmamman

Helt rätt det är det absolut bästa som finns att få avsluta långt in i en flämtande vibrerande kvinna :)
  • Meddelande borttaget
  • Cl4udio
    Annnaa skrev 2018-01-19 20:06:05 följande:

Varenda gång hade jag munnen, brösten och håret fullt med sperma. 

sött!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Tjejen som faktiskt gillar sperma) skrev 2019-01-09 12:22:19 följande:
    Jag älskar när det sprutar massor! Har varit med en kille som nästan kunde fylla ett snapsglas. Det var hur häftigt som helst. Hur mycket kommer din kille? Jag vill verkligen veta.
    Du gillar att få massor i munnen också alltså?
Svar på tråden Stora sprut