• Salkin

    Är det här normalt..

    Hej!

    Denna tråd är kanske lite löjlig men anyways.. är sjukt rädd att få psykos har blivit diagnoserad med GAD.. har ofta katastrof tankar men det har blivit MYCKET bättre..

    Jag har börjat skolan igen osv allt är bra..

    Läste att de med psykos isolerar sig i början.. Jag vet att jag över tänker allting men min fråga är

    Jag brukar alltid vara ute med kompisar.. men ända sen jag började skolan och allting börjat rulla på har jag mindre lust att gå ut med kompisar sitter helldre hemma med min flickvän och spelar eller nåt?

    Känns liksom att jag måste fokusera på skolan och är inte taggad på åka ut O göra ingenting utan att sitta O snacka skit.. älskar skolan är typ taggad att fara dit för att hänga med de nya i klassen osv..

    Vad säger ni är detta normalt eller är de konstigt.. ursäkta om de är löjligt men kan inte släppa tanken.. känns som jag måste åka ut med kompisar även om ja inte orkar eeftersom jag är så rädd att bli galen

    Herre Gud va rörigt de här blev skriver från min mobil

  • Svar på tråden Är det här normalt..
  • Meriall

    Låter inte det minsta som psykos. Låter som GAD och ev lite social ångesr. Är psykolog så vet vad jag talar om. Det är helt normalt att vilja sitta med flickvännen och spela spel i din ålder.

  • Salkin
    Meriall skrev 2017-09-04 18:05:43 följande:

    Låter inte det minsta som psykos. Låter som GAD och ev lite social ångesr. Är psykolog så vet vad jag talar om. Det är helt normalt att vilja sitta med flickvännen och spela spel i din ålder.


    hej!

    Tack så mycket för ditt svar väldigt lugnande.. :)
Svar på tråden Är det här normalt..