Hemlisar på messenger?
Hej, behöver eg inte dra hela bakgrunds storyn mer än att sambon vid flera tillfällen gått bakom ryggen på mig via chattar/sms/ osv, gått lååångt över gränsen där så att säga!
Nu en fråga, i samband med att han gick på ledighet i somras så började det plötsligt stå "skicka inbjudan till ..... att gå med i Messenger" trots att han har appen och dagligen anv Messenger! Samt att när jag öppnar chatten med honom så står det i mitten högst upp "Facebook" ist för Messenger ! Frågat honom såklart men han hade ingen aning om varför det var så! Ser även att ist för Messenger ikonen så är det enbart fb ikonen som syns på hans profilbild inne i chatten.... tills igår, när han gick tillbaka till jobbet igen efter sommaren ledig och hemma! Nu helt plötsligt försvann "inbjudan" när jag går in i vår chatt, det står Messenger längst upp ist för FB, nu är alltså allt i sin ordning! Sammanträffande? Nja, vet inte det, min fråga är alltså, kan han på nåt sätt "loggat! ur från sin Messenger app under semestern för att kunna dölja ev chattar/historik/hemliga chattar?