Inlägg från: MR Human |Visa alla inlägg
  • MR Human

Frun suktar efter en annan man

Din fru har en affär såklart. Läs din egen text ur en utomståendes perspektiv.
    Det råder inga tvivel om den saken. Det du ska fokusera på nu är hur du ska hantera framtiden. Var smart och börja planera för vad du ska göra redan nu så att du har en plan när bomben briserar. Du kommer att bli knäckt och förstörd oavsett hur förberedd du än tror att du är och då är det bra att ha nåt att förhålla sig till.
    Ledsen för din skull!

• MR Human
    Anonym (Kvinna 49 år) skrev 2017-09-06 10:34:16 följande:
    Ja du.....det skulle kunnat varit jag du beskriver i din text. 
    Jag har också en fantasi om en annan man, även han en Libra. Vi ses flera gånger i veckan då vi delar ett gemensamt intresse.
    Vi träffades förra hösten och jag blev direkt attraherad av denna man. Även han visade intresse för mig och vi drogs till varandra på ett ( för mig ) onormalt sätt.
    Jag är ju gift sen många år och har sett min man som min själsfrände. Vi lever ett bra liv, intressanta jobb, kärleksfulla mot varandra även om sexbiten saknas, har båda hobbies som tar tid och respekterar varandras behov av egentid .
    Även jag har googlat diverse horoskopsstrunt ( tror inte på sånt alls ) när jag längtat efter Libramannen. Har även googlat diverse sexsidor liknande din frus. Som ett slags dagdrömmeri förmodar jag.
    För mig är det helt klart sexet som jag mest tänkt på med denna man även om vi trivs bra tillsammans och har kul . När vi ses så bekräftar vi varandra på ett sätt som inte finns i min vardag annars. Och det är som ett gift! Ju mer jag får desto mer vill jag ha.
    Hela sommaren har vi setts tätt och jag har känt mig förälskad i den här mannen samtidigt som mitt vanliga liv har pågått som vanligt. Min man har i alla fall inte sagt något annat.
    Men nu...sen några veckor tillbaka så känns den här förälskelsen helt överspelad. Vet inte riktigt varför men mina känslor för Libramannen är som bortblåsta trots att vi ses som vanligt och dialogen är den samma.
    Så jag tror att din fru har en cruch på den här mannen och att det inte alls behöver betyda att hon går hela vägen. Och som du själv skriver så har du ju själv haft en cruch och att det stannat vid bara en tanke.
    Så mitt råd är att låta det vara och du kan väl kolla hennes telefon om du har behov av det. Jag hade, som du skrev, känt mig anklagad om min man kollat min telefon och det hade inte blivit någon konstruktiv diskussion om det hade uppdagats.
    Detta var nåt bland det värsta BS jag någonsin läst!
    Det du så menar egentligen är att han måste låta sin fru få fria tyglar och hoppas på att hon inte tar steget och inleder en sexuell relation med alla lögner det kommer att innebära. Fy fan säger jag!

OK, om hans kvinna blir kär i en annan. Det kan hända alla. Men varför inte då tala om hur det ligger till för den som man är gift med?
    Det hon gör är att stjäla hans tid. Hon behandlar honom som en åsna som får sitta på avbytarbänken och snällt vänta på att hon bestämt sig om: Är hon kär eller inte... ack, ack, vad svårt. Hur ska jag göra? vad jobbigt detta är för mig..
    jag, jag, jag och åter jag är bara det som betyder nåt.
    Dumskallen hemma behöver inte få veta nåt för det här handlar ju faktiskt om MIG!!!

usch!

• MR Human
    Anonym (Kvinna 49 år) skrev 2017-09-06 13:22:00 följande:
    Och där blev man uppläxad, minsann !
    Jag förstår din vrede i detta för jag har själv suttit på avbytarbänken och tittat på liknande spektakel.
    Vad jag menar med mitt inlägg är att det behöver inte braka åt helvete för att man blir attraherad av en annan människa.
    Det finns vägar ut och det var väl egentligen det jag ville förmedla till TS.
    Ja om du varit med om det själv så borde du veta att det inte är otroheten i sig som gör ondast, även om det gör jäkligt ont.
    Det är dubbelspelet, förnedringen, lögnerna och känslan av att bli förminskad som människa av den som ska stå en närmast som gör sådan skada.

Jag tror att 99,9% av oss fantiserar om att ha sex med andra nån gång. Jag skulle vilja gå så långt som att säga att man är onormal om man inte gör det!
    Det är en jäkla skillnad på fantasi och verklighet!

• MR Human

Jag håller naturligtvis med alla andra här som säger att om man har levt i tre år i ett äktenskap utan sex så är man inte man och kvinna längre. Då är man på sin höjd kompisar..

För egen del skulle jag lämna mitt äktenskap om jag aldrig fick ha sex oavsett hur bra det annars fungerade. Du kastar bort ditt liv..

Svar på tråden Frun suktar efter en annan man