• Anonym (Hotellsex)

Sex på hotell

Min vanligtvis tystlåtna och sexuellt lite försiktiga fru blir en helt annan kvinna när vi bor på hotell, njuter mer, stönar högre, vill mer, mycket våtare. Underbart!
    Tror att risken/möjligheten att någon ser eller hör tänder. Det lockar mig också. Min blyga fru älskade att knulla framför en stor spegel på hotellet i Portugal. Vårt sexliv kommer att bli dyrt, men underbart. Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Sex på hotell
  • Anonym (Naf)

Nej, jag har aldrig varit i Portugal

• Anonym (Samma)

Är kvinna och älskar också hotellsex. :) Men för mig har det inget att göra med att det är mer offentligt, utan snarare att man känner sig mer "fri" och som en annan person, när man inte är hemma i vanliga tråkiga vardagslivet. Det blir som om man kan släppa loss mer, helt enkelt... :)

• Anonym (Housekeeping)

Ifrån någon som jobbar på hotell främst städ... Det är så vanligt att folk kör lite "vildare" när de inte är hemma. Dock, de hörs genom väggar och dörrar ibland och SNÄLLA packa ner era leksaker.

Hahaha! Det har hänt för många gånger. Ska bädda. Ojdå! Här ligger det 3 dildos.

Vi vill inte veta vad ni gör ;)

PS, glöm dem inte kvar Hahaha.

• Gaskarl
    missdi skrev 2017-09-16 17:46:07 följande:

Vad härligt....Jag är alltid högljudd i sängen men kul att din rjej tänder på att vara lite offentlig....

Har du knullat henne utomhus???? Annars tips...

Du är full med bra uppslag.
  • Hjulle
    Anonym (Housekeeping) skrev 2017-09-18 17:59:18 följande:

Ifrån någon som jobbar på hotell främst städ... Det är så vanligt att folk kör lite "vildare" när de inte är hemma. Dock, de hörs genom väggar och dörrar ibland och SNÄLLA packa ner era leksaker.

Hahaha! Det har hänt för många gånger. Ska bädda. Ojdå! Här ligger det 3 dildos.

Vi vill inte veta vad ni gör ;)

PS, glöm dem inte kvar Hahaha.

Intressant att du skrev! Hur mkt bryr ni er?

Min fru blir vildare på hotell. Kul som bara den men tanken på den stackars städerskan har slagit mig :)

Hon får fontäner rätt lätt och sen har vi dom vanliga vätskorna som rinner och sprutar.

Antar ni sett en del och man är väl inte mer än människa :)
  • KimLinnefeldt

Ja, spännande för oss båda. Ostört, annorlunda, farligt, som om det vore någon annan. Ska bli nu i helgen. Mmm...

• Pinglan73

Själv tror jag att det handlar mycket om att jag har lättare att slappna av på ett hotell - finns ju inga måsten. Och skulle grannarna höra mej så skit samma, jag kommer aldrig att träffa dem igen.

Vi har bokat hotell i helgen - någon som har ett extra mysigt tips på vad jag kan överraska mannen med?

• Anonym (Ibis)

Till viss del, knullar bara min älskare på hotellrum och även om sexet blir bättre av att min kk är en bättre älskare så är ju stämningen en del av upplevelsen. Älskar också speglarna men tråkigt att de inte är så vanligt i rummen här i Sverige, inte budgetrummen iallafall.

Synd att det inte finns fler hotell som hur ut i timmen , för det blir dyrt i längden. Men det är det värt.

• Anonym (Housekeeping)
    Hjulle skrev 2017-09-19 08:44:28 följande:

Intressant att du skrev! Hur mkt bryr ni er?

Min fru blir vildare på hotell. Kul som bara den men tanken på den stackars städerskan har slagit mig :)

Hon får fontäner rätt lätt och sen har vi dom vanliga vätskorna som rinner och sprutar.

Antar ni sett en del och man är väl inte mer än människa :)

Egentligen inte så mycket. Men tänkt dig själv. Du vill inte heller ta I någon annans lakarn som är genomblöta :P

Be om extra handdukar? Eller om ett nytt lakarn. Vi bryr oss inte utan vill bara ge bästa service.

Det mest märkligaste jag nog har varit med om var ett par som troligen lekte ordenligt. För jag drar isär sängarna när jag bäddar för de ska bli ordentligt och där låg alla möjliga leksaker. Men de var inte de konstigaste. De hade hakat av toadörren?!

Tyvärr så möte jag dem utanför rummet sen :/ annars kan vi ju glädja oss åt att de vet inte vem jag är och jag vet inte vilka dem är Hahaha!

Så mitt tips... Lek på! Ha kul! Men tänk på att ni inte vill bli helgens snackis bland personalen Hahaha
  • Hjulle
    Anonym (Housekeeping) skrev 2017-09-20 16:06:04 följande:

Egentligen inte så mycket. Men tänkt dig själv. Du vill inte heller ta I någon annans lakarn som är genomblöta :P

Be om extra handdukar? Eller om ett nytt lakarn. Vi bryr oss inte utan vill bara ge bästa service.

Det mest märkligaste jag nog har varit med om var ett par som troligen lekte ordenligt. För jag drar isär sängarna när jag bäddar för de ska bli ordentligt och där låg alla möjliga leksaker. Men de var inte de konstigaste. De hade hakat av toadörren?!

Tyvärr så möte jag dem utanför rummet sen :/ annars kan vi ju glädja oss åt att de vet inte vem jag är och jag vet inte vilka dem är Hahaha!

Så mitt tips... Lek på! Ha kul! Men tänk på att ni inte vill bli helgens snackis bland personalen Hahaha

Hahaha!! Vilket draag!

Bra förslag det där om er servicemedvetenhet. Jag känner lite att det står "knulla" i pannan på mig men det blir till att sluta med det och be om ett nytt lakarn! Haha
  • Mikebigcock

Jag knullade min tjej "doggy" på savoy hotell i Malmö när hon stod lutad ut genom öppet fönster, hon stönade över hela Malmö central.

Tuttarna fladdarrde ut o in genom fönteröppningen.

Blev själv jävligt kåt på kuppen

Gillade det som fan

• Anonym (Tobbe)
    Pinglan73 skrev 2017-09-19 10:43:28 följande:

Själv tror jag att det handlar mycket om att jag har lättare att slappna av på ett hotell - finns ju inga måsten. Och skulle grannarna höra mej så skit samma, jag kommer aldrig att träffa dem igen.

Vi har bokat hotell i helgen - någon som har ett extra mysigt tips på vad jag kan överraska mannen med?

Ha på dig en catsuit av latex/läder med öppningar vid brösten/fittan, och ett par riktigt sexiga stilettklackar. Ta INTE av skorna i sängen. Han kommer bli galen.
  • Anonym (H)
    Pinglan73 skrev 2017-09-19 10:43:28 följande:

Det är nog sant
  • Anonym (Bj)

i morron ska jag och hustrun ta in på hotell då blir det garanterat knulla, vi har knullat på alla hotell vi tagit in på.

Svar på tråden Sex på hotell