Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Min mans dotter vill sova i våran säng.

curalandeodaltande skrev 2017-09-06 21:29:04 följande:

Detta är den nya typen av uppfostran barn ska få styra dom vuxnas liv ,och säger man ifrån blir man anklagad för att skada barnets trygghet, vilket självfallet är totalt bs.  Alla som har nån form av grundläggande kunskaper inom barnpsykologi vet att sånt här bara spär på barnens rädslor och gör dom osäkrare i stort 

Här sover barnen i sin säng jag och sambo i våran, hundarna sover i deras ,katten ja du vem vet vart han sover .Man ska lära barn att det inte är farlig att sova i sin egen säng det gör barnen tryggare i stort

Säg ifrån på skarpen, sängen är din och din sambos barn hundar föräldrar kackerlackor elefanter hästar och chupacabras kan sova i SINA sängar

Det är halvt en bebis vi pratar om. Ett blöjbarn på 2,5 år. Det handlar ju inte om att det lilla barnet styr och ställer i vuxnas liv utan om dess välmående. Kanske är den lilla mörkrädd. Förstår dock ts till 100% att hon är rädd att sparka barnet och tycker hon verkar vara en fin styvmamma till den lilla flickan. Förstår också att pappan inte vill vägra sin 2,5 åring att sova i deras rum. (Hade inte jag heller gjort med en sån liten). Konstigt är dock att han inte löser problemet när ts kommit med bra förslag på lösningen.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (babs) skrev 2017-09-07 05:29:59 följande:
    Halvbebis? Blöjor på en 2½-åring?
    Jajamän. Finns många 2,5 åringar som fortfarande använder nattblöja. Oavsett - barnet har inte ens hunnit fylla 3 år. Tiden för att helt och hållet sova i eget rum kommer snart nog men som det är nu verkar barnet ha behov av närhet om natten. Inget konstigt med det.
Svar på tråden Min mans dotter vill sova i våran säng.