• Anonym (undrar)

Man, kan du komma i en våt och mindre tajt mus?

Kan du komma om kvinnan är supervåt och mindre tajt? Eller blir du avdomnad i penisen?

• Svar på tråden Man, kan du komma i en våt och mindre tajt mus?
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (undrar) skrev 2017-09-07 18:37:23 följande:

Kan du komma om kvinnan är supervåt och mindre tajt? Eller blir du avdomnad i penisen?

Ja absolut. Om man har modell större kan det tom vara att föredra. En tjej som är väldigt tajt kan det bli problem både att man kommer för snabbt och att det kan vara svårt att komma in och göra ont på henne.
  • Anonym (Slapp)
    Anonym (Absolut) skrev 2017-09-07 18:47:15 följande:

Ja absolut. Om man har modell större kan det tom vara att föredra. En tjej som är väldigt tajt kan det bli problem både att man kommer för snabbt och att det kan vara svårt att komma in och göra ont på henne.

Jag har fått höra att jag är väldigt slapp och att det knappt känns att ha sex med mig... Är det så det känns när man är "slapp"?
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Slapp) skrev 2017-09-07 18:49:58 följande:
    Jag har fått höra att jag är väldigt slapp och att det knappt känns att ha sex med mig... Är det så det känns när man är "slapp"?
    Har aldrig varit med om att det knappt känns något. Alla är sköna på sitt sätt enligt mina erfarenheter.
  • Lillkillen

Inga problem! Snarare så att det är gôtt med mycke utrymme! Av olika anledningar.

• Anonym (Slapp)
    Lillkillen skrev 2017-09-07 18:52:27 följande:

Inga problem! Snarare så att det är gôtt med mycke utrymme! Av olika anledningar.

Jag har hört annat. Att man ska va tajt tydligen..
  • Anonym (Potensproblem ?)

Att en kvinna skulle vara så slapp att vaginalsex inte känns för mannen existerar nog inte.
    Sen ska ju kvinnan vara rejält våt och härlig så det inte känns som att runka av sig själv.

• Anonym (Absolut)
    Anonym (Slapp) skrev 2017-09-07 18:55:59 följande:
    Jag har hört annat. Att man ska va tajt tydligen..
    Alla tycker olika.
    Kanske är det så att du träffat killar med mindre utrustning som "kräver" någon jättetajt.
  • Anonym (Svårt)

Jag har ganska svårt att komma när min fru blir våt.

• Anonym (Slapp)
    Anonym (Absolut) skrev 2017-09-07 18:58:31 följande:

Alla tycker olika.

Kanske är det så att du träffat killar med mindre utrustning som "kräver" någon jättetajt.

Vet inte. Jag har ganska stort hål så det blir väl att alla killars utrustning blir litet för mig då mitt hål är väldigt stort..
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Slapp) skrev 2017-09-07 19:35:33 följande:
    Vet inte. Jag har ganska stort hål så det blir väl att alla killars utrustning blir litet för mig då mitt hål är väldigt stort..
    Låter som du mest har dåligt självförtroende.
    Är övertygad om att det hade varit hur skönt som helst. Säkert bara en grej i ditt huvud för nån kille sagt nåt dumt nån gång.
Svar på tråden Man, kan du komma i en våt och mindre tajt mus?