• Anonym (Anonym 1)

Anal orgasm kvinna

Hej!

Vi har pratat om att prova analsex men hon är orolig att det skall göra ont. Dock så har vi läst att man kan få annorlunda orgasmer som dessutom är mycket skönare än klitoris och vaginal orgasm så hon är nyfiken och intresserad. Att köra försiktigt, ha mycket glid och ge det mycket tid har vi förstått. Jag vill verkligen att det blir en bra och skön upplevelse för min tjej, jag behöver absolut inte trycka in kuken det första jag gör, jag vill mest veta hur det blir bra.

Så några frågor till er tjejer som praktiserar analsex :

1. Får du orgasm vid bara analsex?

2. Är den annorlunda och i så fall på vilket sätt?

3. Vilket är bästa sättet att få anal orgasm för dig? Finns det någon punkt, vinkel eller metod för detta så vi vet hur vi skall göra.

4. Är finger, dildo eller kuk bäst?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Anal orgasm kvinna
  • Anonym (Da shit)

Sluta analysera och fundera!

Var närvarande, lyhörd och kärleksfull så blir sexet bra (och analsexet). OBS, detta innebär inte att du behöver vara "mesigt mjuk" utan att du ska känna av hur det blir bäst. I rätt situation är stenhårt bäst .

• Anonym (Adrig hört)

Aldrig fått "anal orgasm", och aldrig hört om ngn kvinna som fått det... vet inte hur det skulle gå till, eftersom jsg inte tror att kvinnor har ngt motsvarande g-punkt eller klitoris där.. men det kanske går för vissa. Bli bara inte alltför besviken om det inte går, tror inte det är nåt supervanligt fenomen för kvinnor just.

Sen kan det ändå vara skönt förstås.. :)

• 100kgpappa

Min fru har vid enstaka tillfällen fått orgasm av enbart analsex, men begreppet anal orgasm syftar nog mer på man får orgasm medans man har analsex, samtidigt som man även stimulerar klitoris.

De flesta kvinnor brukar behöva stimulering av klitoris även vid vaginalt sex, men det som jag har fått återberättar är att orgasmen kommer både snabbare och betydligt mer intensivt när man har analsex än vaginalsex.

Råd till TS är att införskaffa silikonbaserat glidmedel, och börja lugnt och försiktigt med ett finger eller två. "Sax" brukar vars rätt uppskattat, dvs ett finger fram och ett bak, och om det känns bra två fingrar i varje hål. Kombinera med tummen/tungan på klippan, så brukar orgasmer komma rätt snabbt.

Svar på tråden Anal orgasm kvinna