• Anonym (Ledsen och dåligt självförtroende)

Min sambo rör mig aldrig längre

Hej alla där ute i höstregnet!

Jag har problem här hemma! Min sambo är den tråkigaste just nu. Han rör mig aldrig. Aldrig några kramar pussar sex eller inte ens hålla om varann i soffan!

Jag har pratat med honom flera gånger och vi har även haft en paus på några veckor för att se om han saknade mig! För jag älskar honom! Jag vill göra allt med honom! Så jag saknade honom varje dag!

Direkt efter pausen så var det såklart bra men efter BARA 1 vecka var det tillbaka på noll!

Vi har ett barn ihop som snart är 4 år. Men det har inte hindrat honom förut. Men nu skyller han på det ena och det andra hela tiden. Han vet hur viktigt detta är för mig! Offrar man sig inte då och då kanske om det inte faller sig naturligt att säga till sin partner att man älskar den och då oxå visa det!

Jag vill inte bara ha sex! Jag vill att han ska titta på mig så där han gjorde förr. Jag vill att han ska pussa på mig utan att jag påpekar att det gått 3 veckor sedan vi pussades senast.

Jag håller på att tappa hoppet och känslorna! Just nu blir jag irriterad och arg för minsta lilla egentligen! Men jag vill ändå inte släppa taget! Detta har pågått så länge och jag börjar inse att det kanske är läge att lämna iaf! Jag vet att det finns fina killar där ute som visar kärlek till sin partner så som jag vill ha det!

Men han är pappa till vårt barn och jag vet hur han har tittat på mig! Hur han fått fjärilarna att kittla i magen trots flera år ihop så hände det ibland!! Men nu är det sjukt längesedan dock!

Hur kan jag få honom att blir kär igen? Är det ens möjligt? Eller ska jag gå vidare?

• Svar på tråden Min sambo rör mig aldrig längre
  • Anonym (Haft samma)

Jätte tråkig och jobbig situation , levt i samma.

Tycker dock att du ska leva vidare. Om han inte har ändrat sig ngt efter pausen så känns det tyvärr som att han gett upp kärlekslivet och kanske bara e rädd att leva själv.

Ställ ett ultimatum

Kram

• Rikard

Jag lider med dig när jag läser detta, TS. Det är ett tag sedan du skrev. Har det blivit någon förändring?

Tyvärr känner jag igen mig alltför väl i din beskrivning. Vi rör inte heller varandra längre. Egentligen undrar jag om min fru någonsin egentligen har tagit i mig. Hon har tyckt om att gosa och kramas, men när jag ser på det i backspegeln har det alltid handlat om att jag ska vara den aktiva. 
    I början svarade hon i alla fall på beröring och kyssar. Men med tiden blev jag alltmer varse om att det handlade om att jag tog på henne. Det tyckte hon om. "Massera mig." "Klia mig på ryggen."
    Men hon var alltid helt passiv. Jag hade lika gärna kunna klia kuddarna.
    Till slut kände jag att de där enkelriktade kelet inte gav mig något. 
    Sedan dess tar vi inte i varandra.
    Det funkar oftast rätt bra, men jag har blivit så oerhörd känslig för beröring. Det räcker med att någon lägger en hand på min axel så känns det som blixtar som går genom kroppen och jag tänker på det i dagar efteråt.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Haft samma) skrev 2017-09-10 10:51:03 följande:
    Jätte tråkig och jobbig situation , levt i samma.
    Tycker dock att du ska leva vidare. Om han inte har ändrat sig ngt efter pausen så känns det tyvärr som att han gett upp kärlekslivet och kanske bara e rädd att leva själv.
    Ställ ett ultimatum
    Kram
    Håller med
  • Ben66

Jag känner igen mig i det där om att bli känslig av beröring.

Jag och frun har noll sex och beröring. Jag går på massage för att bli berörd. Blir glad och pigg ett tag efter behandlingen. Men det håller inte i sig särkillt länge.

• Blixter

Jag har tyvärr inga råd för jag är i samma situation! Min fru har inte alls samma behov som mig och jag får tigga mig till beröring, Vi brukar ha sex en dag i veckan men nu har det snart gått en hel månad. Oftast handlar det om att hon ställer upp. Jag har nu bestämt att när hon erbjuder sig nästa gång ska jag tacka nej. Problemet är att jag blir så lättretlig när jag inte får sex. Jag mår jättedåligt av det och behöver verkligen fysisk kontakt.

• Lotteb

Vad står dessa känslor för ställer jag mig frågande till? Sen när blev det såhär? Ni kanske borde prata om det.

1) han är inte kär längre?

2) det finns något mellan er som måste redas ut

3) han är rädd att bli avvisad

Det är svårt! Speciellt om den andre inte vill tala ur skägget. Följden av detta kan ju bli att partnern som vill ha mer närhet söker den på andra håll.. så i mina ögon är det verkligen ett allvarligt problem.

• ingalisa
    UlrikaSjoberg skrev 2017-12-10 17:08:32 följande:
    Mannen vägrar att plocka telefonsamtal, jag förstår att jag gör ont på honom. Jag älskade min man och jag vill ha honom tillbaka eftersom jag var ledsen och har läst mina lektioner. Jag var så orolig och förvirrad varje ögonblick på hur jag kan kontakta min man för att be om ursäkt. Tills jag såg på en blogginlägg sätt att få din man tillbaka efter fusk på honom,
    Jag ångrar mig att jag skadar min man, jag vill ha min man tillbaka så jag tar kontakt med dr.oduduwa en stavningskastare och han är en äldre andlig healer från en av de afrikanska nationerna, jag läser goda vittnesmål om den här mannen, han återställer äktenskap, hjälper människor att ta med tillbaka ex kärlek, sluta avskiljning och botemedel mot blodsjukdom och botemedel mot sexuella överförda terapier. Jag såg alla dessa vittnesmål och bekräftar från en Lady Princes Osawe Jennifer är en av damen som fick hjälp från Oduduwa år sedan, jag ringde den här damen på telefon och hon vittnar om att det var sant Oduduwa hjälper rädda sitt äktenskap för två år sedan och han gör fortfarande samma till idag. jag trodde henne på grund av situationen jag befann mig, jag älskar min man, vi hade två barn tillsammans och jag behövde honom vara där för att höja våra barn tillsammans som en lycklig familj. Jag skickar ett meddelande till Oduduwa-e-postadressen, mottar omedelbart ett svarmeddelande från honom, jag var så glad för att posten var giltig och fortfarande fungerar, jag förklara för mina relationsproblem till Oduduwa, jag ber om hjälp att ta tillbaka min make Anderson i kärlek till mig.
    Oduduwa berättade för mig att han kan hjälpa mig och förklarade alla kärleksspellprocesser till mig och han berättade för mig om materialet att köpa för att stava lunching framgång, gjorde jag som han sa. Mycket tidigt på tisdag morgon, det är två dagar efter Oduduwa lunch Love-spell för min räkning, kallade Anderson mig på telefon, wow jag var förvånad över 3 månader tidigare Anderson ringde mig inte på telefon inga sms-meddelanden. wow detta är ett mirakel, jag började tro på vad Oduduwa Love-Spelling på jobbet.
    Jag var upptagen, jag ringde Dr.Oduduwa för att informera honom, Oduduwa sa till mig att inte oroa sig ... Anderson kommer hem hemma igen, lol och se precis som oduduwa sa att han kommer tillbaka, min man kom hem, han skickade mig att han snart kommer hem hemma, Ja, han kom hem i går på kvällen med massor av gåvor, jag såg honom att jag var fylld av glädjande tårar när jag huggade honom, vi båda bett om ursäkt till varandra och massor av kyssar. Jag vill använda detta medium för att tacka den här stora mannen Oduduwa som lunchade kärleksspell som tog tillbaka min mans hem.
    Jag använder detta medium för att uttrycka min tacksamhet och för att dela med världen, finns det fortfarande en stor legend på jorden och Oduduwa är en av dem.
    Min hjärta-önskan är uppfylld Jag och min familj är lyckliga.
    Alla som läser det här inlägget bör nu förstå att vi alla förtjänar att vara lyckliga i livet, oavsett vad som händer i våra äktenskap, vi borde alltid försöka göra rätt och göra vad vi har.
    Jag har denna kraftfulla strävan att dela detta otroliga vittnesbörd ut här kommer det att multivate och hjälpa så många par att lösa sina problem med äktenskapsrelationer.
    När två personer verkligen bryr sig om varandra, kommer de alltid att leta efter ett sätt att få det att fungera, oavsett hur svårt det är.
    Skicka meddelande till Oduduwa email [email protected] eller besök hans facebook-sida på @Oduduwalovespell för mer information att kontakta honom och be om hjälp för att återställa äktenskapet.
    Va fan är detta för jävla trams  ??
  • Robert 832

Men herregud!

Lyssna på dig själv. "han tar inte i mig" "han skyller på ditten och datten" "offrar man sig inte i en relation" "jag vill att han ser på mig som han gjorde förr" "jag vill, jag vill..."

Inget i ditt inlägg visar nån förståelse för honom, han skyller kansle ifrån sig men ditt inlägg nämner inget om hans anledningar. Lyssnar du ens och om du gör det, tar du till dig.

En relation bygger på ömsesidig nytta och är det så att relationen bara är värd nått när han är nyttig för dig kanske det är dags för HONOM att gå vidare?

• Anonym (hjälp)

min fästmö ligger aldrig med mig längre hon ha aldrig det mig oralsex hon går inte i gång när jag fingrar på henne va ska ja göra

Svar på tråden Min sambo rör mig aldrig längre