Inlägg från: Anonym (Ledsen och dåligt självförtroende) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen och dåligt självförtroende)

Min sambo rör mig aldrig längre

Hej alla där ute i höstregnet!

Jag har problem här hemma! Min sambo är den tråkigaste just nu. Han rör mig aldrig. Aldrig några kramar pussar sex eller inte ens hålla om varann i soffan!

Jag har pratat med honom flera gånger och vi har även haft en paus på några veckor för att se om han saknade mig! För jag älskar honom! Jag vill göra allt med honom! Så jag saknade honom varje dag!

Direkt efter pausen så var det såklart bra men efter BARA 1 vecka var det tillbaka på noll!

Vi har ett barn ihop som snart är 4 år. Men det har inte hindrat honom förut. Men nu skyller han på det ena och det andra hela tiden. Han vet hur viktigt detta är för mig! Offrar man sig inte då och då kanske om det inte faller sig naturligt att säga till sin partner att man älskar den och då oxå visa det!

Jag vill inte bara ha sex! Jag vill att han ska titta på mig så där han gjorde förr. Jag vill att han ska pussa på mig utan att jag påpekar att det gått 3 veckor sedan vi pussades senast.

Jag håller på att tappa hoppet och känslorna! Just nu blir jag irriterad och arg för minsta lilla egentligen! Men jag vill ändå inte släppa taget! Detta har pågått så länge och jag börjar inse att det kanske är läge att lämna iaf! Jag vet att det finns fina killar där ute som visar kärlek till sin partner så som jag vill ha det!

Men han är pappa till vårt barn och jag vet hur han har tittat på mig! Hur han fått fjärilarna att kittla i magen trots flera år ihop så hände det ibland!! Men nu är det sjukt längesedan dock!

Hur kan jag få honom att blir kär igen? Är det ens möjligt? Eller ska jag gå vidare?

Svar på tråden Min sambo rör mig aldrig längre