Smygfilma i sovrummet
Jag har tittar en del på porr men är ingen storkonsument. Det har kanske blivit någon enstaka gång per vecka, dock inte varje vecka. Detta vet min fru om och hon tycker det är helt okej och hon tittar själv på porr någon gång då och då. Det har även hänt att vi tittat tillsammans men vi har ganska olika smak har vi kommit fram till.
Jag har allt oftare tittat på hemgjorda amatörfilmer där kameran står still på ett stativ och det inte finns fler personer i rummet än de två som har sex. Alltså inget regisserat filmande utan istället precis såsom det ser ut när människor har sex hemma i sovrummet.
Det väckte en nyfikenhet på hur det ser ut när vi har sex. Eftersom jag var helt övertygad om att min fru aldrig skulle vilja bli filmad när vi har sex så blev det att jag smygfilmade istället.
Jag förväntade mig verkligen inte någon vacker syn när jag skulle kolla på filmen första gången. Tvärtom hade jag skämskudden i beredskap och var helt övertygad om att det skulle bli riktigt pinsamt och därmed enda gången som jag filmade oss. Men när jag tittade så blev jag sjukt kåt av att se min fru ha sex. Hon var så sexig och vacker när hon hade sex. Hon är vacker annars också men på ett helt annat sätt.
Denna väldigt överraskande upplevelse fick mig att smygfilma fler gånger. Och nu har jag ett antal klipp när vi har sex som jag tycker är sjukt upphetsande. Jag har nästan helt slutat att kolla porr på nätet, och kollar istället på dessa klipp när jag runkar.
Nu har jag väldigt dåligt samvete och tycker att jag är en dålig människa för att jag filmat henne i smyg. Jag funderar på att ta bort klippen men samtidigt tar det emot eftersom jag inte finner något annat lika upphetsande att runkar till, som att se min egen fru ha sex.
Jag skulle aldrig lägga ut dem på nätet eller visa dem för någon annan, utan detta är helt min hemlighet. Helst skulle jag vilja visa dem för min fru för att lätta mitt samvete men det kommer jag inte att göra.
Hur dålig människa är jag, och vad tycker ni att jag ska göra?