• Anonym (Dålig människa)

Smygfilma i sovrummet

Jag har tittar en del på porr men är ingen storkonsument. Det har kanske blivit någon enstaka gång per vecka, dock inte varje vecka. Detta vet min fru om och hon tycker det är helt okej och hon tittar själv på porr någon gång då och då. Det har även hänt att vi tittat tillsammans men vi har ganska olika smak har vi kommit fram till.

Jag har allt oftare tittat på hemgjorda amatörfilmer där kameran står still på ett stativ och det inte finns fler personer i rummet än de två som har sex. Alltså inget regisserat filmande utan istället precis såsom det ser ut när människor har sex hemma i sovrummet.

Det väckte en nyfikenhet på hur det ser ut när vi har sex. Eftersom jag var helt övertygad om att min fru aldrig skulle vilja bli filmad när vi har sex så blev det att jag smygfilmade istället.

Jag förväntade mig verkligen inte någon vacker syn när jag skulle kolla på filmen första gången. Tvärtom hade jag skämskudden i beredskap och var helt övertygad om att det skulle bli riktigt pinsamt och därmed enda gången som jag filmade oss. Men när jag tittade så blev jag sjukt kåt av att se min fru ha sex. Hon var så sexig och vacker när hon hade sex. Hon är vacker annars också men på ett helt annat sätt.

Denna väldigt överraskande upplevelse fick mig att smygfilma fler gånger. Och nu har jag ett antal klipp när vi har sex som jag tycker är sjukt upphetsande. Jag har nästan helt slutat att kolla porr på nätet, och kollar istället på dessa klipp när jag runkar.

Nu har jag väldigt dåligt samvete och tycker att jag är en dålig människa för att jag filmat henne i smyg. Jag funderar på att ta bort klippen men samtidigt tar det emot eftersom jag inte finner något annat lika upphetsande att runkar till, som att se min egen fru ha sex.

Jag skulle aldrig lägga ut dem på nätet eller visa dem för någon annan, utan detta är helt min hemlighet. Helst skulle jag vilja visa dem för min fru för att lätta mitt samvete men det kommer jag inte att göra.

Hur dålig människa är jag, och vad tycker ni att jag ska göra?

• Svar på tråden Smygfilma i sovrummet
  • Postman

Oja det är enormt upphetsande att filma när man har sex, vi gjorde det för några år sedan och det är fantastiskt upphetsande att sitta och titta på. Hustrun är oerhört vacker och erotisk att titta på när hon sexar. Det är så underbart att se henne.

Det skulle vara ännu häftigare om man hade någon som kunde filma och då filma ur fler vinkar. Skulle faktiskt kunna tänka mig att hustrun har sex med en annan man och jag får filma det hela, vore så upphetsande.

Tyvärr var min hustru aldrig riktigt bekväm med det för hon tyckte bara det såg pinsamt ut så det rann ut i sanden sedermera.

• Anonym (.)

Om nu detta är på riktigt så är det väldigt fult gjort. Du skulle ha frågat din fru först, och hade hon sagt nej så hade du fått respektera det. Just därför du inte frågade, för du vet att hon skulle säga nej. Jaha, men respekterar du inte hennes nej då? Usch. Hade min man filmat i smyg och jag fick reda på det så hade det inte blivit nå mer sex, eller något mer med något. Typ, iallafall. Tycker att du bör låtsas som att du inte redan har filmat och fråga henne om det skulle vara okej att du gör det nästa gång ni har sex. Om hon kommer fram till att hon inte går med på det så RADERAR du de filmer som du redan har och låtsas som ingenting. Att berätta för henne att du har smygfilmat tror jag inte skulle sluta så bra. Så ta din andra och sista chans att visa respekt för henne.

• Anonym (Lina)

Baserat på detta så är du ingen dålig människa. Finns folk som har gjort så mycket värre saker än det här. Dessutom har du inte spridit filmerna eller visat för andra, enbart för eget bruk liksom.

Ja, rent moraliskt så är det ju fel att filma en person som har sex utan dennes tillåtelse, men din avsikt var ju varken att såra eller vara elak och du har ju inte spridit runt filmen så jag ser faktiskt inga problem - mer än att du inte frågade om hennes tillåtelse.

Hade varit en helt annan sak om du hade lagt ut det på nätet.

Vad tycker jag att du ska göra då? Tja.. finns väl inte så mycket att göra? Berätta för henne och be om ursäkt eller tig.

• FruNyfiken

Radera filmerna! Fråga sedan din fru om det är ok att filma. Säger hon nej, får du hitta annat sätt att runka på.

• Rosa Fluff

Radera filmerna och fråga henne. Respektera sedan hennes svar.

Hade jag fått veta att min man filmat mig i smyg hade jag antagligen tagit ut skilsmässa. Så fruktansvärt respektlöst och förnedrande.

• PeterGB3G
    Anonym (Dålig människa) skrev 2017-09-10 11:03:12 följande:

Eftersom jag var helt övertygad om att min fru aldrig skulle vilja bli filmad när vi har sex så blev det att jag smygfilmade istället.

Ta upp detta med henne. Du kommer bli förvånade. Mycket stor chans hon går med på det.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (Bill)
    FruNyfiken skrev 2017-09-10 11:38:31 följande:

Radera filmerna! Fråga sedan din fru om det är ok att filma. Säger hon nej, får du hitta annat sätt att runka på.

Håller med! Det är fint av dig att tända så som du gör på din fru men inte schysst att du har bildmaterial på henne som hon inte vet om eller gett sitt tillstånd till. Dessutom olagligt? Hur skulle det bli om filmerna kom i orätta händer? Om hon hittade dem själv eller råkade komma på dig? Om ni skulle hamna i konflikt någon gång, skulle du använda dem mot henne på något sätt? Det sista är ditt svar som jag förstod dig nej, men du kan aldrig veta vad som händer eller hur du beter dig i framtiden (sorry men är tvungen att ta worst case scenario).

Det är därför fel på så många sätt det du har gjort.

Radera och börja om på rätt sätt genom att fråga först!
  • PeterGB3G
    Anonym (Bill) skrev 2017-09-10 14:08:08 följande:
     Dessutom olagligt?
    Det är i princip lagligt att filma/spela in något som man själv deltar i. Men djupt omoraliskt att smygfilma sex. Jag kan förstå spänningen, men som sagt, ta upp det. Gör det lekfullt, ha mobilen i sängen. Ta det steg för steg. Säg det rakt ut, du vill prova filma.

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (xXx)

Förstår TS helt och fullt.

Moraliskt och legalt... skit i det. 
    Behåll filmerna för dig själv och var noga med att dessa aldrig kan komma ut.

• Anonym (Dålig människa)

Tackar för era svar. Lite spridda skurar men inget oväntat.

Att jag skulle använda filmerna mot henne i ett senare skede vid en konflikt är helt främmande för mig. Jag är ju dessutom själv med på filmerna lika mycket som hon. Och jag tror inte att hon skulle oroa sig för något sådant om hon fick veta att jag hade dessa klipp, för vi har 100-tals nakenbilder på henne där hon poserar i alla möjliga ställningar, som skulle vara betydligt enklare att använda i ett sådant syfte. Men som sagt, den tanken är främmande för mig.

Man brukar säga -Hur skulle du själv reagera om det var du som blev utsatt? när någon gjort något moraliskt felaktigt mot sin partner. Och jag har naturligtvis funderat kring detta.

Jag hade givetvis inte blivit glad på henne eftersom hon gjort det i smyg, men jag hade heller inte rivit upp himmel och jord. Och jag hade faktiskt uppskattat att hon föredrog att onanera till filmer med mig, istället för de porrfilmer som hon annars tittar på. (Även om jag inte har några som helst problem med att hon tittar på porrfilm.)

Men mina reaktioner och tankebanor om jag var den som blivit utsatt, blir antagligen annorlunda eftersom jag hade sagt JA, ifall hon skulle vilja filma oss. Det tror jag som sagt inte att hon skulle göra.

Svar på tråden Smygfilma i sovrummet