• Anonym (Dålig människa)

Smygfilma i sovrummet

Jag har tittar en del på porr men är ingen storkonsument. Det har kanske blivit någon enstaka gång per vecka, dock inte varje vecka. Detta vet min fru om och hon tycker det är helt okej och hon tittar själv på porr någon gång då och då. Det har även hänt att vi tittat tillsammans men vi har ganska olika smak har vi kommit fram till.

Jag har allt oftare tittat på hemgjorda amatörfilmer där kameran står still på ett stativ och det inte finns fler personer i rummet än de två som har sex. Alltså inget regisserat filmande utan istället precis såsom det ser ut när människor har sex hemma i sovrummet.

Det väckte en nyfikenhet på hur det ser ut när vi har sex. Eftersom jag var helt övertygad om att min fru aldrig skulle vilja bli filmad när vi har sex så blev det att jag smygfilmade istället.

Jag förväntade mig verkligen inte någon vacker syn när jag skulle kolla på filmen första gången. Tvärtom hade jag skämskudden i beredskap och var helt övertygad om att det skulle bli riktigt pinsamt och därmed enda gången som jag filmade oss. Men när jag tittade så blev jag sjukt kåt av att se min fru ha sex. Hon var så sexig och vacker när hon hade sex. Hon är vacker annars också men på ett helt annat sätt.

Denna väldigt överraskande upplevelse fick mig att smygfilma fler gånger. Och nu har jag ett antal klipp när vi har sex som jag tycker är sjukt upphetsande. Jag har nästan helt slutat att kolla porr på nätet, och kollar istället på dessa klipp när jag runkar.

Nu har jag väldigt dåligt samvete och tycker att jag är en dålig människa för att jag filmat henne i smyg. Jag funderar på att ta bort klippen men samtidigt tar det emot eftersom jag inte finner något annat lika upphetsande att runkar till, som att se min egen fru ha sex.

Jag skulle aldrig lägga ut dem på nätet eller visa dem för någon annan, utan detta är helt min hemlighet. Helst skulle jag vilja visa dem för min fru för att lätta mitt samvete men det kommer jag inte att göra.

Hur dålig människa är jag, och vad tycker ni att jag ska göra?

• Svar på tråden Smygfilma i sovrummet
  • Magmassören

Har kontakt med en man som visar härliga smyginspelade filmer på när han och hans vackra fru knullar. Har även sett liveknull i realtid.
    Helt otroligt upphetsande att se detta. Krävs ju 110% diskretion av båda parter såklart.

• PeterGB3G
    Anonym (Dålig människa) skrev 2017-09-11 20:44:30 följande:

, för vi har 100-tals nakenbilder på henne där hon poserar i alla möjliga ställningar, s

om ni redan gjort det, är det ett litet steg att filma, fattar inte att du inte klarar fråga henne
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • New  Dawn

Hur har du gjort?

Jag förstår att det är möjligt, men det måste vara jättesvårt. Vad har du för utrustning?

Vi har filmat och fotat en del, men jag tycker det är ganska svårt även när vi gör det medvetet. Att göra det i smyg tycker jag låter väldigt svårt.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (spyr)

Otroligt vidrigt och du älskar bevisligen inte din fru om du tycker det är viktigare att egga upp dig själv än att respektera och inte förnedra henne.

Sluta omedelbart och radera allt. 

Fyfan. Hade jag kommit på min pojkvän med att göra detta hade han åkt ut illa kvickt och även kollat om det går att göra en anmälan. 

• Anonym (?)
    New Dawn skrev 2017-09-13 12:06:08 följande:

Hur har du gjort?

Jag förstår att det är möjligt, men det måste vara jättesvårt. Vad har du för utrustning?

Vi har filmat och fotat en del, men jag tycker det är ganska svårt även när vi gör det medvetet. Att göra det i smyg tycker jag låter väldigt svårt.

Blir du inspirerad att filma i smyg eller vill du försäkra dig att ingen smygfilmar dig? Vi brukar filma med stativ fast jag inte gillar det så mycket.
  • Anders 386
    Anonym (spyr) skrev 2017-09-13 12:06:47 följande:

Otroligt vidrigt och du älskar bevisligen inte din fru om du tycker det är viktigare att egga upp dig själv än att respektera och inte förnedra henne.

Sluta omedelbart och radera allt. 

Fyfan. Hade jag kommit på min pojkvän med att göra detta hade han åkt ut illa kvickt och även kollat om det går att göra en anmälan. 

Och just därför TS så ska du inte knysta om det för din fru. För vissa kvinnor reagerar just så här. Ibland tar vi för givet att män och kvinnor fungerar på samma sätt, men så är det inte. Män förstår inte kvinnor och kvinnor förstår inte män. (Utom i vissa sällsynta fall.) Självklart har det här inte att göra med din kärlek till din fru. Vi funkar lite olika sexuellt bara...  

Jag skulle själv aldrig radera filmerna, kul att ha kvar. Bättre att du runkar till din fru än till främmande kvinnor i porrfilmer.
  • Anonym (Ludvig)

Om min fru avslöjat att hon filmat oss i smyg och onanerade till filmerna hade jag blivit stolt och glad.Glad

• Anonym (Anna)

Tycker detta låter rätt obehagligt, att du gjort det i smyg alltså. Jag skulle bli skitledsen och känna mig lurad om min man gjort så. Förstår att du inte tänkt sprida filmerna, men det är inte schysst gjort.

Ta upp frågan med din fru så ni kan filma när ni båda tycker det känns Ok. Hon har ju poserat på bilder så hon kanske tycker att det vore en härlig grej att göra.

Tycker personligen att det är något som jag absolut kan förstå är upphetsande att ha, men sluta filma er utan hennes vetskap!

• Anonym (man44)
    Anonym (Ludvig) skrev 2017-09-13 13:03:29 följande:

Om min fru avslöjat att hon filmat oss i smyg och onanerade till filmerna hade jag blivit stolt och glad.Glad

Jag med! Skrattande

Men så är jag man och vi tänker ju lite olika som någon ovan sa.

MEN jag skulle också bli lite orolig till varför man känner att man måste göra det i smyg. Speciellt i TS fall där det finns hundratals bilder av privat natur, och som jag antar har en sexuell anspelning..? Där jag förutsätter att det är gjort med bägges goda minne?

I sakfrågan så är det ju givetvis fult gjort att göra det bakom ryggen på sambon, vare sig det handlar om bilder eller film, och man bör givetvis säkerställa gemensamt kring hur dessa bilder skall lagras i olika media.

Finner det också lite märkligt att TS inte vågat fråga om att ta steget från bilder till "motion Pictures"... Flört

mvh

• Anonym (man44)
    Anonym (Ludvig) skrev 2017-09-13 13:03:29 följande:

Jag med! Skrattande

Men så är jag man och vi tänker ju lite olika som någon ovan sa.

MEN jag skulle också bli lite orolig till varför man känner att man måste göra det i smyg. Speciellt i TS fall där det finns hundratals bilder av privat natur, och som jag antar har en sexuell anspelning..? Där jag förutsätter att det är gjort med bägges goda minne?

I sakfrågan så är det ju givetvis fult gjort att göra det bakom ryggen på sambon, vare sig det handlar om bilder eller film, och man bör givetvis säkerställa gemensamt kring hur dessa bilder skall lagras i olika media.

Finner det också lite märkligt att TS inte vågat fråga om att ta steget från bilder till "motion Pictures"... Flört

mvh

Svar på tråden Smygfilma i sovrummet