Inlägg från: Anonym (dd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dd)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Jag gillar inte partiet där du kallas "lössläppt tjej som inte är värd att satsas på". Höll du med om det också? Isåfall är det inte konstigt han backar för då har du ju själv sagt att du inte är nåt att ha. Du ska inte acceptera att andra pratar om dig så.

Har du vart på vilda partyn? Grattis! Hoppas du hade kul! Knullat mycket? Grattis! Hoppas du hade kul! Lössläppt? Vad fan betyder det? Är det ens ett ord? Inte värd att satsas på? Varför har nån du träffat enbart för sex ens en åsikt om det?! Ni träffades ju inte ens för att satsa på varandra, ni visste ju att ni bara hade sex. Du ville ju inte satsa på honom heller. Varför klagar han?

Vad gäller din dejt så kan jag till viss del förstå om man skyggar för tidigare vilt leverne men kan han vara polare med din gamla kk (som varit på samma fester?) så borde han kanske inte heller vara så chockad. Kanske är problemet att han inte känner nån större respekt för din gamla kk och undrar varför du var med honom? Men han var ju bara ett kk.

Då var då, nu är nu. Det låter som nåt du gjorde förr och inte riktigt är den du är idag? Hur känner du själv inför det du gjorde då? Ångrar du mycket av det du gjort? Hade du kul? Var du destruktiv? Oavsett vad du gjort, hur du mått, varför du gjort vad du gjort så ska ingen påstå att du inte är värd att satsas på.

• Anonym (dd)
    Smecker skrev 2017-09-11 07:46:04 följande:

Ledsen, men TS story låter som något som en konservativ, misogyn sexfientlig man skulle skriva i någon form av sedelärande syfte. Den är ganska klassisk i sitt framställande, likt ett klassiskt grekiskt drama, med en ung attraktiv kvinna med ett rikt och tillfyllest tidigare sexliv träffar på den välutbildade, snygge, rike, långe, välutrustade perfekte mannen som inleder den perfekta kärleksrelationen med det perfekta sexlivet, men som av någon slump får reda på att kvinnan inte är den okyssta jungfru han innerst inne drömmer om eftersom han är den perfekta Mannen(tm) och därför avslutar Den Perfekta Relationen med kvinnan och hennes leverne trots att han egentligen inte är ett dugg bättre. Detta får kvinnan att ångerfyllt förkasta hela sin tidigare tillvaro, oavsett hur tillfyllest det varit, för Han är ju Värd Det.

Vad historierna däremot aldrig innehåller är kvinnan som sparkar ut den f.d. perfekte mannen med orden "Fuck you and the horse you rode in on", eller den perfekta mannen som rycker på axlarna och tycker att det är kul att han får nytta av hennes tidigare sexuella erfarenheter, eller den perfekte mannen som tycker den f.d. KKn är dum i huvudet som berättar ointressanta och irrelevanta saker, etc, osv, dvs saker som ligger bra mycket närmare verkligheten i dagens samhälle.

Intressant. Har du nåt exempel på ett sådant drama?
  • Anonym (dd)
    Anonym (Bagarn) skrev 2017-09-11 05:41:24 följande:

Det är bara att beklaga men speciellt förvånansvärt är det inte.

Jag skulle inte heller satsa på någon som legat runt en massa.

Det är osmakligt.

En sak om det hänt i en annan stad längre bort, då kanske kanske jag skulle klarat det. Men att möta en massa buksvågrar hela tiden? Nej tack.

Intressant fenomen hur två "buksvågrar" kan sitta och skvallra och bedöma deras gemensamma nämnare som "inte värd att satsa på". DET är osmakligt. I övrigt väljer du själv vad du klarar av, kan du inte hantera att veta att du är buksvåger med den och den så ligger problemet hos dig och då är det bra att du erkänner det men att diskutera en individ med ordval som att den "legat runt" låter mer som att man ägnar sig åt löst skvaller.
  • Anonym (dd)
    Anonym (k) skrev 2017-09-11 11:39:03 följande:

Och det är väl precis det som TS ex gjorde, erkände att problemet låg hos honom, och drog.

Ja, och det var bra. Eller hur?
  • Anonym (dd)
    Anonym (k) skrev 2017-09-11 11:39:03 följande:

Och det är väl precis det som TS ex gjorde, erkände att problemet låg hos honom, och drog.

Men du syftar på (bagarn) och inte ts, eller hur?
  • Anonym (dd)
    LFF skrev 2017-09-11 11:26:24 följande:

Grattis, du har sluppit en dubbelmoraliserande idiot till "man".

Eller så är detta en trolltråd efter alla idiotiska trådar om "antal" etc där dessa trådskapare (och en del som svarar, likt "Bagaren" här i tråden) får veta att de är rätt idiotiska som dömer en tjej för att hon haft ett aktivt sexliv även som singel.

Om du inte är ett troll: Skit i killen, han är inte värt dig.

Om du är ett troll: Gå ut i solen och sprick!

Troll eller inte, skvallrande och fördömande killar som tar sig makten att styra tjejers liv med nedsättande ord, och tjejer som låter sig styras av killars ord, är ett existerande fenomen. Börjar redan i väldigt låga åldrar. Vad tror du ett troll tjänar på att starta en sån här tråd? (Jag har inte läst de andra liknande trådar du nämner.)
  • Anonym (dd)
    Anonym (Bagarn) skrev 2017-09-11 20:17:54 följande:

Tjafsar ni ännu om det här!

Det är självklart för mig, och många andra, att välja bort en välbegagnad  tjej som har haft metervis med kuk i sig.

Det är äckligt och inget att tråna efter. Usch.

Svagbegåvade glappkäftar står inte högt i kurs för att uttrycka sig milt.
  • Anonym (dd)
    Anonym (Bagarn) skrev 2017-09-12 05:36:59 följande:

Och det vet du på grund av?

Eller ville du bara försöka vara otrevlig?

Jag är ärlig, du är otrevlig för att min ärlighet inte passar dig.

"Välbegagnad" och "metervis med kuk" är vokabulär som går under kategorin "byskvaller" och ska inte förväxlas med ärlighet. En väldigt otrevlig form av byskvaller dessutom. Används flitigt av svagbegåvade, företrädesvis de av manligt kön.
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.