Inlägg från: Anonym (Nej tack.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej tack.)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Hade gjort som killen. Vill inte ha tjej som levt ett destruktivt liv. Hon kan såklart ha haft någon KK, men en vandringspokal är tyvärr nej tack. Tänk känslan av att gå med henne på stan och se killar som ler när de kommer på att de knullat henne.

• Anonym (Nej tack.)
    LFF skrev 2017-09-11 12:05:14 följande:

Förresten, varför har man levt ett destruktivt liv bara för att man gillat sex och har haft sex när man varit singel?

Vi är olika. Men tjejer som använt sex som är inte min pryl.
  • Anonym (Nej tack.)
    LFF skrev 2017-09-11 12:22:05 följande:

Använt sex som....? Vad  då?

Som alkohol.
  • Anonym (Nej tack.)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:24:45 följande:
    Om du har sex med många är det en indikation på att du som kvinna inte kommer att kunna vara trogen. Varför satsa sitt liv på någon vars historia indikerar framtida problem.
    Det håller jag dock inte med om. Men att vara tillsammans med en tjej och möta hennes kk och knull på stan känns inte bra. Killar som tittar på henne och tänker tillbaka på hur det var.
  • Anonym (Nej tack.)
    nevermind skrev 2017-09-11 16:53:28 följande:

Vilken idiot han är! Du ska vara glad att du slapp honom!

Är han en "idiot" därför att han sökte efter något annat?
  • Anonym (Nej tack.)
    Anonym (Rutten materia i gyllene fodral, spring utav bara helvete.) skrev 2017-09-11 17:07:28 följande:
    Nej, han är en idiot och en svag stackare som har behov av att döma ut människor baserat på deras sexliv.
    Ett sexliv som varken påverkar honom eller som han har med att göra. 
    Alla har väl rätt att göra urval efter egna premisser utan att bli kallad "idiot".

Svag stackare? Är han attraktiv så finns det nog flera i telefonboken att kontakta för sällskap. Han behöver knappast tillbringa helgen ensam om han inte själv valt det.
  • Anonym (Nej tack.)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 17:11:58 följande:
    Finns forskning som visar att intelligenta människor har färre sexpartners.
    Tror jag med. Sällan jag hört talas om någon högutbildad person som legat runt.
  • Anonym (Nej tack.)
    Anonym (Hepp) skrev 2017-09-12 14:30:54 följande:

Eftersom trådstarten med all sannolikhet är en bluff kommer jag inte att skriva mer här nu... och göda trollet.

Det som tyder på det är att TS inte gjort en enda kommentar. Eller har jag missat något?
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.