Inlägg från: Anonym (k) |Visa alla inlägg
  • Anonym (k)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Anonym (dd) skrev 2017-09-11 11:25:31 följande:
    Intressant fenomen hur två "buksvågrar" kan sitta och skvallra och bedöma deras gemensamma nämnare som "inte värd att satsa på". DET är osmakligt. I övrigt väljer du själv vad du klarar av, kan du inte hantera att veta att du är buksvåger med den och den så ligger problemet hos dig och då är det bra att du erkänner det men att diskutera en individ med ordval som att den "legat runt" låter mer som att man ägnar sig åt löst skvaller.
    Och det är väl precis det som TS ex gjorde, erkände att problemet låg hos honom, och drog.
  • Anonym (k)
    Anonym (dd) skrev 2017-09-11 11:46:13 följande:
    Men du syftar på (bagarn) och inte ts, eller hur?
    Nej, jag syftar på TS ex.
  • Anonym (k)
    Anonym (dd) skrev 2017-09-11 11:44:55 följande:
    Ja, och det var bra. Eller hur?
    Naturligtvis, varför ska TS vara ihop med någon som inte respekterar henne och varför ska han vara ihop med någon han inte respekterar.
  • Anonym (k)
    klyban skrev 2017-09-11 16:08:15 följande:

Fattar inget varför det skulle vara en sak, vad är det för fel och gilla sex och ha sex?

Som en tanta på jobbet sa, har man inte legat med 200 eller mer, så har man inte levt.
    Och skulle inte ha ett minsta problem med vara med någon som haft sex med såpass många.
    Vet inte vad folk inbillar sig det har för betydelse att ha sex före man har träffats.

Enda som är viktigt för mig är trohet, sen om ens tjej legat med tusen män är helt ointressant för mig.
    Sen om man helgat med många, antyder nog en hel del att man haft få och korta förhållanden.
    Och den delen intresserar mig bra mer än hur många de haft sex med, då det kan vara en antydning på att det är nått som inte funkar i relationer.

Fast är det inte upp till var och en att bestämma vem man vill dejta? Precis som att det är upp till var och en att välja vem man ska ha som vän på FB. Vi andra behöver inte gilla det.
  • Anonym (k)
    Anonym (mor) skrev 2017-09-11 18:20:11 följande:
    Det där "passionerade" och "råa"!? sexet var inte ngt som fick honom att fundera kring att du MÖJLIGTVIS kunde vara en tjej med lite mer erfarenhet än pingstpastorns jänta? Han är måhända "generös, lyhörd och snygg" mm men DUM I HUVUDET! (man ska inte förväxla utbildning med intelligens)
    Och du kan inte tänka att man kan ha erfarenhet av passionerat och rått sex även om man bara varit med en kille innan?

Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.