Inlägg från: Afterlife |Visa alla inlägg
  • Afterlife

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:24:45 följande:
    Om du har sex med många är det en indikation på att du som kvinna inte kommer att kunna vara trogen. Varför satsa sitt liv på någon vars historia indikerar framtida problem.
    Varför skulle det vara ett tecken på att man inte kommer kunna vara trogen?
  • Afterlife
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:33:50 följande:
    Ska jag verkligen behöva förklara det. Grundläggande logik.
    "grundläggande logik"? Ja, det får du nog förklara.

Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:36:33 följande:
    Du saknar kunskap. Det har gjorts forskning på området och promiskuösa kvinnor bör man välja bort.
    Du får nog ange en källa på den forskningen också.
  • Afterlife
    Har du ens läst den där artikeln själv? Den handlar om skilsmässostatistik och inte otrohet. Såg du vad slutsatsen var om varför kvinnorna som haft noll sexpartners innan äktenskapet var minst benägna att skilja sig? Såg du också att det var marginell skillnad i skilsmässotal mellan dem som haft 2 sexpartners innan äktenskapet och dem som haft mer än 10?
    Tycker du fortfarande att den artikeln är en bra källa till ditt påstående?
  • Afterlife
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 17:30:22 följande:
    Som jag sa finns det gott om forskning som visar det jag påstår. Du är dock uppenbarligen inte intresserad av fakta. För i så fall hade du redan konstaterat att jag har rätt.

.
    Kan du länka till forskningen som bevisar att kvinnor med många sexpartners är mer otrogna?
  • Afterlife
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 18:01:35 följande:
    Jag har bidragit med mycket fakta i denna tråd. Den källan gällde samband mellan skilsmässa och sexpartners. Inget annat. Jag väntar fortfarande på att fler än mig ska bidra med fakta i tråden.
    Det är bara du som kommit med kategoriska påståenden som att kvinnor som haft många sexpartners oftare är otrogna. Det är upp till dig att belägga såna påståenden.
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.