Inlägg från: Anonym (MS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MS)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Men nu har han ju själv ökat på sitt antal genom att ligga med dig. Tycker du ska fråga honom vad han tänker kring det.

• Anonym (MS)
    Anonym (Nej tack.) skrev 2017-09-11 12:00:41 följande:

Hade gjort som killen. Vill inte ha tjej som levt ett destruktivt liv. Hon kan såklart ha haft någon KK, men en vandringspokal är tyvärr nej tack. Tänk känslan av att gå med henne på stan och se killar som ler när de kommer på att de knullat henne.

Vandringspokal? Tror knappast att killarna har skickat tjejen mellan sig, snarare är det hon som väljer och vrakar.

Vad är det för känsla?
  • Anonym (MS)
    Anonym (oerfaren) skrev 2017-09-11 19:13:41 följande:

Jag hade absolut gjort samma sak, jag har bara haft sex med en tjej så jag är oerfaren men tänker inte bli behandlad som en rest.

Som en rest? Hurdå?
  • Anonym (MS)
    Anonym (oerfaren) skrev 2017-09-11 19:23:42 följande:
    En tjej väljer att vara ihop med mig och möjligtvis bilda familj efter att ha knullat runt och festat medan man själv har satsat på sin karriär och bara varit i fasta relationer. Jag var bara den där killen som man föraktade och valde istället killar som verkade vara äventyrliga och attraktiva etc. 
    Men hur blir du då resten? Rest är väl vad som är kvar efter att någon annan har tagit sitt
  • Anonym (MS)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 19:24:01 följande:
    Älskar de som klagar på källan när de inte gillar resultatet. Kunskap är farligt....
    länk
  • Anonym (MS)
    Anonym (oerfaren) skrev 2017-09-11 19:35:33 följande:
    Hmmm...ja där har du nog rätt, jag menade nog att jag är sista alternativet typ :P 
    OK har du varit sista alternativet för en tjej menar du?
  • Anonym (MS)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 19:45:04 följande:
    Snacka om att gripa efter halmstrån för att kunna fortsätta att leva i förnekelse. Du gör bort dig.
    Är snarare du som gör bort dig när du fokuserar på person istället för angripa det som personen skriver.
  • Anonym (MS)
    Anonym (oerfaren) skrev 2017-09-11 19:50:35 följande:
    Nej men om jag hade träffat en tjej med ett sådant förflutet så hade det känts på det där sättet och det var därför killen ville inte träffa henne mera, vilket är förståeligt enligt min åsikt. Har du också knullat runt eller?
    Du utgår ifrån att det var killen som inte ville träffa henne mera, varför kan det inte vara tvärtom?

Jag har knullat runt en del ja. Och de jag inte träffar längre så är det jag som har valt att inte träffa dom mer med undantag för en av dom.
  • Anonym (MS)
    EnAnonumius skrev 2017-09-11 20:01:16 följande:
    Tack.
    Varsågod, blir rätt tröttsamt att läsa en massa tjafs och trams istället för saklig argumentation...
  • Anonym (MS)
    Anonym (oerfaren) skrev 2017-09-11 20:10:04 följande:
    Har du en könssjukdom? Så om jag hade träffat en tjej som legat runt hade jag bara varit en i bunten, jag hade verkligen varit speciell för henne lol
    Nej jag har ingen könssjukdom nu, jag skyddar mig när jag ligger runt. Men fick faktiskt klamydia en gång av en fast partner som jag körde oskyddat med och som påstod höll sig till bara mig.

Om du är speciell för henne vet du först efter att ha sett om hon stannar med dig eller går vidare till nästa.
  • Anonym (MS)
    Anonym (Bagarn) skrev 2017-09-11 20:17:54 följande:

Tjafsar ni ännu om det här!
    Det är självklart för mig, och många andra, att välja bort en välbegagnad  tjej som har haft metervis med kuk i sig.
    Det är äckligt och inget att tråna efter. Usch.

Hehe ja det kanske blir några meter.

Och du jag tror faktiskt inte att den tjejen(och de flesta andra tjejer heller)  trånar efter dig heller. Alla nöjda.
  • Anonym (MS)
    Anonym (Bagarn) skrev 2017-09-12 05:36:59 följande:
    Och det vet du på grund av?
    Eller ville du bara försöka vara otrevlig?

Jag är ärlig, du är otrevlig för att min ärlighet inte passar dig.
    Skrev klart och tydligt att jag TROR, inte vet.

Nej, jag försökte inte vara otrevlig, försökte du vara otrevlig i ditt inlägg?

Jag är också ärlig, och jo din ärlighet passar mig alldeles utmärkt så länge du är lika ärlig i verkligheten mot tjejer du träffar.
  • Anonym (MS)
    Anonym (Bagarn) skrev 2017-09-12 17:01:27 följande:
    Det var ju bra.
    Jag är alltid ärlig, på gott och ont.
    Och nej, försökte inte vara otrevlig.

Det måste vara upp till var och en att sortera ut/in dejter efter intresse.
    Jag är inte intresserad av en tjej som kn*ullat runt, oavsett vad någon tycker om det.

Det är väl allt jag har att säga antar jag, så jag tackar för mig.
    OK så dina ärliga ståndpunkter i inlägg 2 och 156 i det här forumet har du inga problem att avslöja för de tjejer som du träffar i verkligheten?
    Det respekterar jag verkligen isåfall. Och då kan ju tjejerna själva välja hur de vill sortera också, om alla killar är så ärliga som du om hur de verkligen tycker och tänker.
    För jag håller med dig om att man måste kunna få sortera precis som man vill själv.
  • Anonym (MS)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-13 07:14:34 följande:
    Citera då det du som du vill ha sagt.
    Vet inte vad han syftade på, men det står ju i artikeln att professorn förklarar resultatet med religiösa orsaker. Och att orsaken är att folk som går i kyrkan har lägre skilsmässograd än andra.

Då kanske det är mer relevant, om man vill ha en brud som inte skiljer sig, att man väljer en religiös sådan som går i kyrkan minst en gång i veckan. Istället för att titta på antal sexpartner när man väljer brud.

Men det står även att sambandet som hans forskning tagit fram ger en komplicerad bild som inte ger några svar. Så ska man gå efter vad källan själv säger så kan man inte lita helt på resultatet.
  • Anonym (MS)
    Anonym (sluta) skrev 2017-09-13 16:18:00 följande:

men kan ni lägga av med ert off topic eller starta en ny tråd, ni sabbar ts tråd

Fast det är ju inte off topic, det handlar ju om ifall killen gjorde rätt eller ej som inte ville träffa henne mer pga antal sexpartners.
  • Anonym (MS)
    Clever12345 skrev 2017-09-13 20:48:51 följande:
    Jag har ett krävande jobb och familj. Det finns inte tid att gräva ner sig i sådana banaliteter. Jag läste tidningsartikeln. Det var mer än tillräckligt för detta infantila ämne.
    Ok du har alltså inget mer att tillföra diskussionen.
    Din person har inget med detta att göra, vad du har tid med eller inte är inga argument.
  • Anonym (MS)
    klyban skrev 2017-09-14 18:08:33 följande:

Men nu när MD fixat sin anonymitet(som jag tror, pga borttagna inlägg 3st tror jag under dagen när jag var på jobbet), så lär denna diskussion dö ut snabbt.

vad hände då
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.