Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Anonym (Nej tack.) skrev 2017-09-11 12:00:41 följande:
    Hade gjort som killen. Vill inte ha tjej som levt ett destruktivt liv. Hon kan såklart ha haft någon KK, men en vandringspokal är tyvärr nej tack. Tänk känslan av att gå med henne på stan och se killar som ler när de kommer på att de knullat henne.
    Men skit ned dig. Eller är du ute efter att provocera med en skitnödig idiotsynsätt om kvinnor?

Bara för att man har varit lössläppt som tjej och festat runt en del så är det aldrig samma sak som att man har haft ett "destruktivt liv". 

Nu har jag inte varit lössläppt själv, och inte festat runt heller, men jag skulle aldrig dejta killar med din pissiga attityd som du har.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    JTo skrev 2017-09-11 12:11:20 följande:

Var inte så hård mot "Nej tack", det kan inte vara lätt att vara så osäker så man inte kan acceptera att tjejen haft bättre sex än man själv kan ge.

:)
  • EnAnonumius
    Anonym (Nej tack.) skrev 2017-09-11 12:42:32 följande:
    Som alkohol.
    Ger dig inte rätten att sitta och anklaga TS för att levt ett destruktivt liv oavsett.

Men skall inte skälla på dig för att du har extrem otur med att din hårddisk totalhavererar för dig när du tänker.
  • EnAnonumius
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:33:50 följande:
    Ska jag verkligen behöva förklara det. Grundläggande logik.
    Ja det SKA du och du skall backa upp med objektiva källor också på dina påståenden också och nej det är inte acceptabelt med fjantiga kommentera som "googla själv", och/eller fjantiga "skall man behöva "förklara/bevisa grundläggande logik".

Konkreta objektiva källor som backar upp ditt påstående.  Du påstår då ska du förstå med med att bevisbördan ligger hos dig också.

• EnAnonumius
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:47:24 följande:
    www.google.se/amp/www.dailymail.co.uk/femail/...
    Säger inte din grundläggande logik att man skall anamma källkritik? Du som tjatar om grundläggande logik?

Knappast en objektiv källa. Det borde du ju fatta om du hade en gnutta grundläggande logik, att en artikel i en dagstidning är knappast objektiv källa.

• EnAnonumius
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 17:25:03 följande:
    Jag orkar inte hålla på och bilda folk i den här tråden. För den som är intresserad är det bara att googla och konstatera att jag har rätt.
    Det är obildade människor som använder tidningar som källa och tror att man bildar folk med att använda "dagspressen".

• EnAnonumius
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 17:26:30 följande:
    Snälla du. Det finns gott om forskning som visar dessa samband.
    Länka DÅ till forskningen i sig. Tidningar är inte en valid bevisning. Det är det enda du har pumpat på med massa jävla "tidningsartiklar" från dagspressen.

• EnAnonumius
    Anonym (Rutten materia i gyllene fodral, spring utav bara helvete.) skrev 2017-09-11 17:28:14 följande:
    Det är inte sant tills du har belagt det, 
    Innan dess så sitter du bara och fabulerar om andra som du inte vet ett dugg om. 
    Det finns personer som anser att tidningsartiklar är valida som "bevis".
    Det är samma personer som inte hantera källkritik och när de blir bemötta av personer som hantera källkritik så slår de i från sig det med "jag vill inte ha med personer som inte vill bilda sig".

• EnAnonumius
    klyban skrev 2017-09-11 19:26:50 följande:
    Källa saknas.
  • EnAnonumius
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 19:24:01 följande:
    Älskar de som klagar på källan när de inte gillar resultatet. Kunskap är farligt....
    Måste vara trist för dig att folk inte acceptera dina tidningsartiklar från dagspressen?

Så ja jag skulle gilla resultatet om du hänvisade till forskningsresultat isig. Inte tidningsartiklar. När skall du komma med valid objektiv källa?

• EnAnonumius
    Anonym (anonym) skrev 2017-09-11 19:29:10 följande:
    Den "forskning" du hänvisar till angående risk för skilsmässa om en person inte 'r oskuld när den gifter sig kommer från högerkristna Amerikanska organisationer vilket inte har någon som vetenskaplig grund.
    Precis.
  • EnAnonumius
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 19:45:04 följande:
    Snacka om att gripa efter halmstrån för att kunna fortsätta att leva i förnekelse. Du gör bort dig.
    Ja visst göra jag bort mig. Varför skall man läsa den riktiga forskningsstudien  och bilda sig via den riktiga forskningsresultat i sig?
    Nej uch och fy vad hemskt att vilja bilda sig så?
  • EnAnonumius
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 19:52:30 följande:
     Det där med källkritik är verkligen inte din stark sida.
    Bättre än din iallafall.

Fler ad hominen du skall syssla med? Det verkar ju vara uiteslutande det enda du klara av.
  • EnAnonumius
    Anonym (MS) skrev 2017-09-11 19:48:54 följande:
    Är snarare du som gör bort dig när du fokuserar på person istället för angripa det som personen skriver.
    Tack.
  • EnAnonumius
    Anonym (Sjukt) skrev 2017-09-11 20:18:23 följande:
    Precis, och hur högt värderar du trovärdigheten hos en tidningsblaska och ett högerinstitut i USA med en tydlig agenda? 

Jag nonchalerade inte din källa, jag granskade den och den höll inte måttet. Och ännu igen var det inte ens en källa på det som tillfrågades. 
    Fan du han före mig. Cool
  • EnAnonumius
    Anonym (Sjukt) skrev 2017-09-11 21:08:25 följande:
    Du tänker helt seriöst bara ignorera allt annat jag skrev? Du är alltså ett troll som bara vill provocera? 
    Det som är intressant är att folk tror att "Professor" är en valid akademisk (forskar) titel också.
    Egentligen är "Professor" bara ett finare ord för lektor/lärare.

Jag får säga att du gav det ett ärligt försök, men ibland är det som att tala med en vägg tyvärr.

• EnAnonumius
    klyban skrev 2017-09-11 22:04:15 följande:
    En sak i taget, men antar vi konstaterat att din "statistik" är inte så mycket och hänga i granen.
    Plus1
  • EnAnonumius
    Anonym (anonym) skrev 2017-09-11 23:34:27 följande:
    Och har man läst vad denna Dr säger så säger han att man inte kan dra några slutsatsen att kvinnor som haft fler partners innan de gifter sig oftare genomgår skilsmässa.
    Men så kan du väl inte säga? Nu har du ju avslöjat hen.

Hen var ju ju sållat bort detta från Doktorns slutsatser, så det skall passa hens dunkla agenda med kompletterat med "fakta".  Flört
  • EnAnonumius
    KKarate skrev 2017-09-11 23:48:29 följande:

Jag hade tyvärr också lämnat dig. Jag anser att 7 partners eller så räcker för en tjej (detjar enbart yngre tjejer). Säg att en tjej jag verkligen gillat haft 12, ja det hade jag kanske kunnat ta. Men inte över det.

Hoppas att du lever efter samma regler som du anser att det skall vara för de tjejer du dejtar. Om inte, då är du en jävla hycklare.

Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.