• Mila76

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 16:36:33 följande:
    Du saknar kunskap. Det har gjorts forskning på området och promiskuösa kvinnor bör man välja bort.
    Gör det du. 
    Det påverkar inte kvinnorna negativt. 
    Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
  • Mila76
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 06:44:57 följande:
    www.dailymail.co.uk/femail/article-4085758/amp/Experts-reveal-sexual-partners-ve-determine-likely-DIVORCE.html

Du är välkommen att komma med kompletterande fakta
    Jag ger dig lite cred, du är inte så korkad att du tror att det där är relevant för andra än fanatiskt religiösa grupper i långt mindre jämställda länder än Sverige. 
    Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
  • Mila76
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 07:04:17 följande:
    Återigen ingen källkritik. Så Dailymail är korkade. De anser det vara relevant för sina engelska läsare. Ditt ord hsr större tyngd än Dailymail. Mycket komiskt!

Du är välkommen att komma med kompletterande fakta. Ditt ord har mindre trovärdighet än Dailymail.
    Låt oss föreställa oss att vi debatterar om ankors beteende.
    Som källa för mina påståenden presenterar jag en filmsnutt med Kalle Anka. 
  • Mila76
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 07:21:18 följande:
    Att du liknar Dailymail vid Kalle Anka samtidigt som du ger ditt ord stor tyngd visar att du är oförmögen till källkritik.

Jag väntar fortfarande på kompletterande fakta.
    Glöm inte att dricka vatten medan du väntar. 
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.