Inlägg från: Anonym (Inte värd dig...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte värd dig...)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Han är inte värd dig!

Om han är så trångsynt och konservativ så att han slänger bort en fin relation pga nåt som nån avundsjuk gammal löjlig KK säger...Nej.. usch. Längre fram i tiden så kommer du nog se tillbaka och tänka på honom som "den där killen som verkade så bra men var så dömande".

Det är år 2017! Och inte år 1417. Herregud. Man får räkna med idag att folk haft diverse sexpartners. Har sett otaliga inlägg här på FL där folk haft dussintals partners eller t.o.m. över hundratalet. So what?! Det är historia... nuet är nuet.

Jag tycker inte han är värd dig helt enkelt, om han ska vara en sån fördömande och trist typ. Ta hand om dig och hoppas du hittar en mer öppensinnad man. Du har INGET att skämmas för! Tänk på att du skulle inte ha varit så "bra i sängen" för honom om du inte hade testat en hel del partners innan....

Vad är det med vissa män? De vill ha en gudinna i sängen. Men hon ska aldrig ha legat med nån innan...

Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.