Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
Jag gillar inte partiet där du kallas "lössläppt tjej som inte är värd att satsas på". Höll du med om det också? Isåfall är det inte konstigt han backar för då har du ju själv sagt att du inte är nåt att ha. Du ska inte acceptera att andra pratar om dig så.
Har du vart på vilda partyn? Grattis! Hoppas du hade kul! Knullat mycket? Grattis! Hoppas du hade kul! Lössläppt? Vad fan betyder det? Är det ens ett ord? Inte värd att satsas på? Varför har nån du träffat enbart för sex ens en åsikt om det?! Ni träffades ju inte ens för att satsa på varandra, ni visste ju att ni bara hade sex. Du ville ju inte satsa på honom heller. Varför klagar han?
Vad gäller din dejt så kan jag till viss del förstå om man skyggar för tidigare vilt leverne men kan han vara polare med din gamla kk (som varit på samma fester?) så borde han kanske inte heller vara så chockad. Kanske är problemet att han inte känner nån större respekt för din gamla kk och undrar varför du var med honom? Men han var ju bara ett kk.
Då var då, nu är nu. Det låter som nåt du gjorde förr och inte riktigt är den du är idag? Hur känner du själv inför det du gjorde då? Ångrar du mycket av det du gjort? Hade du kul? Var du destruktiv? Oavsett vad du gjort, hur du mått, varför du gjort vad du gjort så ska ingen påstå att du inte är värd att satsas på.