Inlägg från: Anonym (Gift och skild) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gift och skild)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Jobbig situation TS. Dock är det din (ex) dejt som är den riktiga förloraren av 2 anledningar:

1.För det första så är hans kompis (din ex KK) en riktig skit stövel! Troligtvis avundsjuk då han säker ville ha mer av dig (läs relation) men inte fick det... Tycker synd om killen som har sådana "vänner".

2. Din dejt har précis förlorat en super kvinna. En kvinna som inte är blyg i sängen helt enkelt. Vet du hur många här på FL som skulle vilja ha en tjej som du? Inte jag heller men jag gissar jävligt många...

Hade samma problem med min fru. Visste att hon knullat runt som fan efter sin skilsmässa. Tycker fortfarande det är jobbigt men det har gjort henne till den hon är idag. Och det glädjer mig att JAG är den hon fastnade för.

Själv har jag också ett stort bagage med många partners plus otrohet. Min fru vet om det men älskar mig ändå.

En dag kommer du hittta en partern som älskar dig för den du är NU. Inte den du var då...

Lycka till!

• Anonym (Gift och skild)
    Anonym (anonym) skrev 2017-09-15 16:43:44 följande:
    Det är helt valfritt att dejta den som faller en i smaken somliga hittar aldrig någon andra hittar rätt direkt en del hittar rätt efter flera års dejtande. Somliga vill dejta den som gillar sex och haft sex när de dejtat andra vill ha någon.
    Så sant som det är sagt!

Lätt att sitta och vara kaxig om men man ska dejta och inte. För plötsligt står ens "soulmate" bara där och då är det mindre viktigt vilken "resa" hon/han har gjort innan man träffades.

Själv var mitt mål att träffa en erfaren oskuld men ju äldre jag blivit ju mer har jag inset det svåra i mitt resonemang...   Glad
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.