Inlägg från: Anonym (oerfaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (oerfaren)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Jag hade absolut gjort samma sak, jag har bara haft sex med en tjej så jag är oerfaren men tänker inte bli behandlad som en rest.

• Anonym (oerfaren)
    Anonym (MS) skrev 2017-09-11 19:14:50 följande:
    Som en rest? Hurdå?
    En tjej väljer att vara ihop med mig och möjligtvis bilda familj efter att ha knullat runt och festat medan man själv har satsat på sin karriär och bara varit i fasta relationer. Jag var bara den där killen som man föraktade och valde istället killar som verkade vara äventyrliga och attraktiva etc. 
  • Anonym (oerfaren)
    Anonym (MS) skrev 2017-09-11 19:26:39 följande:
    Men hur blir du då resten? Rest är väl vad som är kvar efter att någon annan har tagit sitt
    Hmmm...ja där har du nog rätt, jag menade nog att jag är sista alternativet typ :P 
  • Anonym (oerfaren)
    Anonym (MS) skrev 2017-09-11 19:40:04 följande:
    OK har du varit sista alternativet för en tjej menar du?
    Nej men om jag hade träffat en tjej med ett sådant förflutet så hade det känts på det där sättet och det var därför killen ville inte träffa henne mera, vilket är förståeligt enligt min åsikt. Har du också knullat runt eller?
  • Anonym (oerfaren)
    Anonym (MS) skrev 2017-09-11 19:58:31 följande:
    Du utgår ifrån att det var killen som inte ville träffa henne mera, varför kan det inte vara tvärtom?

Jag har knullat runt en del ja. Och de jag inte träffar längre så är det jag som har valt att inte träffa dom mer med undantag för en av dom.
    Har du en könssjukdom? Så om jag hade träffat en tjej som legat runt hade jag bara varit en i bunten, jag hade verkligen varit speciell för henne lol
  • Anonym (oerfaren)
    Anonym (Hepp) skrev 2017-09-12 14:30:54 följande:

Eftersom trådstarten med all sannolikhet är en bluff kommer jag inte att skriva mer här nu... och göda trollet.

TS blev kanske inlagd på psyket? 
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.