klyban skrev 2017-09-13 19:51:58 följande:
Jag har inga värderingar, jag bara läst innan till.
Och de säger att det är för mycket parametrar som saknas för ens klara av att göra den bedömningen från början.
Och därför blir den studien fel på, och säger inte det man försöker påstå.
Detta har Daily mail utelämnat, och det är rätt brukligt på clickpbaits.
M.D. har inte en jävla chans här, då det är h_*n som gett oss denna, och källkritiken sträckte sig tydligen inte till M.D.
Som inte varit det allra minsta källkritisk före postandet av den länken, och hade h*n läst djupare så hade h*n aldrig postat länken.
Då det hade varit uppenbart även för denna användare att studien inte går lita på då det är för mycket fel i den.
Allt står om man bara orkar följa länkarna de har fram till de faktiska studierna, Daily mail har skapat fake news.
Då det de påstår inte går substansiera pga alla fel i studien.
Jag är benägen att hålla med M.D. om att du har lägre trovärdighet än Dailymail. Jag tycker även att det är infantilt att tjafsa om det.
Jag håller med dig om att det är icke jämställd forskning men världen är tyvärr inte jämställd. Forskning är inte jämställd. Vi borde diskutera hur vi kan skapa ett mer jämställt samhälle. Du har bra värderingar så lägg din energi på det. Genom att ifrågasätta självklarheter framstår vi bara som verklighetsfrånvända.