Inlägg från: Anonym (M.D.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M.D.)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Anonym (Rutten materia i gyllene fodral, spring utav bara helvete.) skrev 2017-09-11 17:22:23 följande:

Jaså.........källa på det då och gärna en saklig den här gången. 

Jag orkar inte hålla på och bilda folk i den här tråden. För den som är intresserad är det bara att googla och konstatera att jag har rätt.
  • Anonym (M.D.)
    Anonym (Rutten materia i gyllene fodral, spring utav bara helvete.) skrev 2017-09-11 17:23:55 följande:

Brukar folk diskutera sina sexliv med dig? 

För du vet, det känner jag till, ens sexliv har ingen korrelation till vare sig utbildning eller ens intelligens. 

Du tror inte att du är en aningens bias här. 

Snälla du. Det finns gott om forskning som visar dessa samband.
  • Anonym (M.D.)
    Anonym (Rutten materia i gyllene fodral, spring utav bara helvete.) skrev 2017-09-11 17:26:58 följande:

Med andra ord, du har ingenting som belägger din smutskastning av kvinnor som tar för sig sexuellt och lever sina liv som dom själva vill. 

Och inte som du tycker att dom ska leva sina liv. 

Föga förvånande. 

Som jag sa finns det gott om forskning som visar det jag påstår. Du är dock uppenbarligen inte intresserad av fakta. För i så fall hade du redan konstaterat att jag har rätt.

.
  • Anonym (M.D.)
    Afterlife skrev 2017-09-11 17:57:05 följande:

Har du ens läst den där artikeln själv? Den handlar om skilsmässostatistik och inte otrohet. Såg du vad slutsatsen var om varför kvinnorna som haft noll sexpartners innan äktenskapet var minst benägna att skilja sig? Såg du också att det var marginell skillnad i skilsmässotal mellan dem som haft 2 sexpartners innan äktenskapet och dem som haft mer än 10?

Tycker du fortfarande att den artikeln är en bra källa till ditt påstående?

Jag har bidragit med mycket fakta i denna tråd. Den källan gällde samband mellan skilsmässa och sexpartners. Inget annat. Jag väntar fortfarande på att fler än mig ska bidra med fakta i tråden.
  • Anonym (M.D.)
    babbsan skrev 2017-09-11 18:00:15 följande:

Tycker killen gjorde rätt. Och det på ett fint sätt.

Instämmer.
  • Anonym (M.D.)
    EnAnonumius skrev 2017-09-11 19:18:23 följande:

Säger inte din grundläggande logik att man skall anamma källkritik? Du som tjatar om grundläggande logik?

Knappast en objektiv källa. Det borde du ju fatta om du hade en gnutta grundläggande logik, att en artikel i en dagstidning är knappast objektiv källa.

Älskar de som klagar på källan när de inte gillar resultatet. Kunskap är farligt....
  • Anonym (M.D.)
    EnAnonumius skrev 2017-09-11 19:35:07 följande:

Länka DÅ till forskningen i sig. Tidningar är inte en valid bevisning. Det är det enda du har pumpat på med massa jävla "tidningsartiklar" från dagspressen.

Snacka om att gripa efter halmstrån för att kunna fortsätta att leva i förnekelse. Du gör bort dig.
  • Anonym (M.D.)

[quote=78007532][quote-nick]EnAnonumius skrev 2017-09-11 19:48:36 följande:[/quote-nick][/quote]hahaha Du är bra rolig du.

Varför ta till sig av en tidningsartikel när en forummedlem säger emot. Det där med källkritik är verkligen inte din stark sida.

• Anonym (M.D.)
    Anonym (anonym) skrev 2017-09-11 19:52:18 följande:

en undersökning gjort från ett utbildningssäte i mormonstaten Utha ska alltså ses som forskning som kan appliceras på sekulära människor

Källa på det

Älskar denna selektiva källkritik.
  • Anonym (M.D.)
    Anonym (anonym) skrev 2017-09-11 19:52:18 följande:

en undersökning gjort från ett utbildningssäte i mormonstaten Utha ska alltså ses som forskning som kan appliceras på sekulära människor

Källa på det

Älskar denna selektiva källkritik
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.