Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
Det är din artikel som ger mig detta
Det är din artikel som ger mig detta
står i artikeln att det är mindre troligt med skilsmässa om kvinnan haft 3-9 parters före äktenskap jämfört med de som haft 2 partners.
Enligt samma tabloid så anser män och kvinnor att det ideala antalet sexpartners under en livstid är 12.
Fast 12 riktiga förhållanden lär ju vara ett osäkrare kort att bilda familj med än någon som haft sex med 50 personer utan några djupa känslor. Den inleder relationer många gånger seriöst lär ju tillhöra de som oftare skiljer sig än de som har sex bara för sexet.
Enda gången vi fått substans, var när du gav en tabloidtidnings clickbait som fakta.
Det finns substans, dock har du valt och inte läsa denna.
Kolera är botbart så det är det man väljer.
Sen är det intressant att du lägger skulden på kvinnor och skilsmässa.
Vilket sker per automatik när man tar en studie som inte ens har män i ett antal med så det kan bli statistiskt säkerställas inom studien.
Ett minimum borde vara 50% män, om vi nu pratar om heterosexuella äktenskap.
Du har gett all substans som krävs, det är trots allt din källa som berättar detta.
Hade du läst din källa, så hade du vetat om detta.
.
Daily mails artikel säger annars till oss att det är kvinnors fel att det blir skilsmässa om man har haft mer sexpartners.
Som jag sa, det är inte jag som har substansen, det är du som gett oss.
Så inte mycket jag kan göra än hänvisa till din källa som säger allt det jag säger
Och eftersom det bara vara tomma ord om källkritik, så läste du aldrig det som krävs för förstå artikeln, som är vinklad clickbait.
Och prata om substans för dig, så kommer ALLTID din källa tillbaka till dig, den som du hade varit så källkritik till
Och nu står vi här och inser det inte existerade någon källkritik alls ifrån dig, och visade sig vi andra fick hjälpa dig här.
Så substansen den har du redan stått för, och den jag använder.
Så betyder detta nu att du pudlar och säger din källa inte är trovärdig nu?
För det är enda sättet för dig säga jag inte har någon substans