Nidblödning/ gravid?
Hej på er!
Försökt läsa på så mycket ang Nidblödning men förstår mig inte riktigt på det. Hade min mens förra månaden 23/8 till 30/8 ungefär. Har haft sex med min partner ett antal x gånger efter det fram till den 8/9 förra veckan. Ska jag vara helt ärlig är jag riktigt dålig på att ha koll på min äl osv då jag aldrig någonsin märkt av den innan. Men när jag kollar på nätet står det att jag hade den förra veckan någon gång och säkerligen då jag hade sex med min partner då med någon av dagarna. Nu till frågan, har haft väldigt mycket flytningar den senaste tiden och i lördags kände det som att jag hade fått min mens även fast det kändes väldigt tidigt för den att redan komma. När jag går in på toa ser jag blod på mina trosor, väldigt ljusrött blod, men det var väldigt lite. Jag satt in en tampong och sedan när jag skulle ta ut den senare på kvällen var det knappt något blod på den, en väldigt röd ljus färg men verkligen väldigt väldigt lite. Senare på natten kom det lite mer bruna flytningar som höll sig till nästa dag men sen fick väldigt ljusa flytningar tills idag då jag fick bruna igen. Ska få min mens någon gång nu runt den 19-20/9. Låter detta som en Nidblödning tycker ni? Ska säga att jag haft lite ont i magen också som mensvärk ungefär och väldigt ont i nedre delen av ryggen plus väldigt öm vid blygdbenet sen i lördags också. När isf kan man ta ett grav test för att vara på säkra sidan?
Tack på förhand!
) Så håller vi tummarna för att det är ett litet ägg som gosar in sig där inne.