Inlägg från: Anonym (Maja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maja)

smal omkrets

Först och främst behöver eller bör du inte ge vare sig behörighet eller inflytande åt någon annans illamående gällande din självbild, Den enda auktoritet den "åsikten" har att erbjuda är en, i de fallet, hjärtskarande tydlig demonstration om den känslomässiga smärta de själva lever med.

Omkretsens inverkan på din kapacitet både vad gäller din förmåga att finna kärleken och sedan tillfredställa är av underordnad betydelse. Precis som alla män är unikt utformade är även kvinnor det. Sålunda är allas könsorgan, både kvinnliga och manliga, också det.

De många erfarenheterna och med dem varianter på "män" det sexuellt frigjorda liv min man och och jag delat ackumulerat har lärt mig att det finns lika många variationer på både längd och omkrets som det finns män. Den slutsatsen gäller i ännu större grad oss kvinnor eftersom de inre regionerna på vårt "alla heligaste" dessutom varierar då vi "har erektion" inte bara från kvinna till kvinna utan även från gång till gång.

Det finns någon för alla. Det är otroligt mer betydelsefullt med känslomässig och intellektuell kompabilitet  än fysisk. Faktorer som trygghet, sympati och empati påverkar i mycket större omfattning  vår upplevelse och i förlängningen tillfredställelse. Med andra ord är din attityd personlighet och ditt beteende, alla högre upp i prioritetsordning.

I det här fallet, såtillvida du inte tänkt dig uppvakta män med känslomässiga och sociala brister likt de som vår trasige nätmobbare uppvisade med sin "patetiska" attack på dig är det viktigare att lägga ditt fokus på att vara kärleksfull och empatisk. 

Svar på tråden smal omkrets