• Vattumankillen

Ni som ogillar F!, vad krävs för att ni ska kunna tänka er att rösta på partiet?

Ni som ogillar F!, vad krävs för att ni ska kunna tänka er att rösta på partiet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-09-13 17:14
    finns fördelar och nackdelar med partiet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-09-13 18:05
    Det är det enda partiet som har feminism som profilfråga och enligt experter så låg F! bakom att jämställdhetsfrågorna togs mer på allvar i riksdagsvalet 2014 tack vare F! framgångar

• Svar på tråden Ni som ogillar F!, vad krävs för att ni ska kunna tänka er att rösta på partiet?
  • Vattumankillen
    Ja men varför skrev 2017-09-13 17:09:15 följande:

Varför skulle jag rösta på ett så korkat parti

frågan var, vad som behövs förändras med F! för att ni ska kunna tänka er att rösta på partiet?
  • Vattumankillen
    CarinaL26 skrev 2017-09-13 17:12:49 följande:

Att de tänker om helt från grunden.

på vilket sätt menar du?
  • Ja men varför

Det första kunde vara att sparka partiledaren Victoria Kawesa
    som tycker att det var helt OK att hon själv inte betalade sin polska städhjälp.
    Varför ha en ledare som legitimerar kvinnoförtryck ?

• CarinaL26
    Vattumankillen skrev 2017-09-13 17:13:42 följande:

på vilket sätt menar du?

Exakt det jag skrev. Det finns knappt något i deras program jag sympatiserar med.
  • Anonym (Qwerty)

Det som krävs är att de byter politikprogram, avsätter partiledare, byter namn, att Annie Lööf tillträder som ledare, att de byter namn till Centerpartiet och att de kopierar deras partiprogram.

Jag skulle kunna tänka mig att rösta på dem om Jan Björklund blev partiledare, de bytte namn till Liberalerna och om de kopierade deras program istället.

Annars, inte en chans i världen.

Svar på tråden Ni som ogillar F!, vad krävs för att ni ska kunna tänka er att rösta på partiet?