Anonym (Empatisk trots otrohet) skrev 2017-09-17 10:01:54 följande:
Jag bedrar min man, men jag är fullt införstådd med att han hade blivit väldigt ledsen om han fick reda på det, och hade han gjort samma mot mig hade jag blivit helt förstörd. Så hur kan jag då sakna empati? Förklara det om ni kan. Jag har nog mer empati än de flesta!
Jag är ingen slampa eller nymfoman som bara har sex med andra för sexets skull som nån kåt idiot som inte kan kontrollera sig, det är inte alls så, iaf för mig, utan att vara otrogen är ju något som är speciellt för att det just är så fel, man bedrar verkligen den man älskar och riskerar jättemycket, det är där det sexiga och spänningen ligger i att det är så fel, inte att man struntar i att det är fel. Jag är fullt medveten om att det är fel, det är nog nästan enbart därför jag gör det. Sex för sexets skull kan jag ju ha med min man han är nog 10ggr bättre än min älskare i sängen så det är inte drivkraften alls.
Men jag är heller ingen kåt idiot även om jag har sex för sexets skull. Kåt är jag ständigt, men att vara otrogen på ett snyggt sätt kräver tid, tålamod och tankeverksamhet , annars hade det ju upptäckts direkt. Min älskare( har bara en) är gudomlig i sängen (och duschen,golvet och på bordet). Han rondar en minst 5-6 ggr/natt. Alltså helt magisk! Kommer från Nordafrika och är kanske mer uthållig än de flesta svenskar. Absolut den bäste jag haft iallafall, med hästlängder.