Äggdonation 2017
Jag fick två fina blastocyster återförda igår. Två st odlas vidare till idag, de delas långsamt och hade igår 12 celler. Idag får vi besked om de går att frysa.
Nu ska jag ruva ordentligt på dessa två jag har.
Jag fick två fina blastocyster återförda igår. Två st odlas vidare till idag, de delas långsamt och hade igår 12 celler. Idag får vi besked om de går att frysa.
Nu ska jag ruva ordentligt på dessa två jag har.
Hej alla! Så tråkigt att höra om missfall och oro! Och här är det inte mycket bättre tyvärr...
Är på RD9 med en blastocyst och en morula (FET). Skarpa hugg i ligament när jag nös imorse och brösten är ömma och tunga från och till. Blir också superstressad och orolig så fort ömheten försvinner! Så jobbigt att medicinerna ger graviditetssymptom så man inte vet vad som är vad! Testdag på måndag, men jag är inte särskilt sugen på att testa. Innan man faktiskt VET, så finns det ju liksom hopp... Styrkekram till er alla!
Då är vi nästan på samma dag, jag är på ruvardag 6 idag och vill bara få testa nu.
När testar du? Jag tänkte testa på onsdag på ruvardag 9 tror att jag borde få ett pålitligt svar då. Tidigare har jag alltid plussat 4 dagar efter inplantation men nu vet jag inte exakt när den inträffat, om den inträffat. Känner mig bara superstressad över allting som har med det här att göra.
Jag förstår dig. Jag håller tummarna för att det blir ett plus imorgon.
ÄNTLIGEN!!! Imorse fick jag ett strålande blått plus! Hoppas nu bara att det lilla livet vill stanna!
Ruvardag 8-9 borde ge tydligt plus
Jag hade tydligt på ruvardag9
Grattis Swoosh!! Har ni försökt många ggr?
Skickar ett stort grattis. När sattes det in?
Stort grattis!
Jag testade idag på ruvardag 8. Helt blankt test. Känner mig så ledsen även fast jag vet att det kanske är i tidigaste laget. Jag har alltid plussat sent. Som allra tidigast på ägglossning + 12 när jag blivit gravid på naturlig väg eller vad man säger.
Känns bara så väldigt tomt. Tänker att jag testar på fredag igen, ruvardag 11 då borde jag få ett resultat att lita på va?
Hörni jag måste få fråga. Jag har testat blankt idag igen och förlikat mig med tanken på att jag inte är gravid.
Min klinik säger att jag inte kan lita på testen ännu och att urintesten kan visa fel.
Jag kan tidigast ta ett blodtest på måndag.
Är på ruvardag 11 idag
Hej, flikar in med en fråga. (Följer tråden slaviskt men inte varit så aktiv med inlägg)
Jag gjorde återföring på kliniken i Riga måndag 12 mars. Fick instruktion om blodprov på måndag 26 mars, dvs 2 v senare. Idag kunde jag inte hålla mig längre och gjorde ett gravtest. Gravid!!!
Lyckan är total! MEN! Kan jag lita på detta??? Vad är era erfarenheter?
Stor kram till er alla
Hej, flikar in med en fråga. (Följer tråden slaviskt men inte varit så aktiv med inlägg)
Jag gjorde återföring på kliniken i Riga måndag 12 mars. Fick instruktion om blodprov på måndag 26 mars, dvs 2 v senare. Idag kunde jag inte hålla mig längre och gjorde ett gravtest. Gravid!!!
Lyckan är total! MEN! Kan jag lita på detta??? Vad är era erfarenheter?
Stor kram till er alla
Tack!! Och stort grattis till dig också!
Jag testade också med CB digital med veckor, fick samma 2-3v. Jag går på ivf Riga, har faktiskt inte hört av mig till dem och sagt att det va positivt. Gör mitt blodprov som planerat måndag morgon så får vi se :)
Oj va spännande med ul på måndag, vilken vecka är du i då? 7?
Är det ditt första ÄD-försök?
Dokumentärtips! Korrespondenterna på SVT har gjort en dokumentär som heter Fertilitet på is.
Tänk om det är 2 st små bönor därinne:)
Tack för tipset ! Ska kolla om man kan se det på Svtplay.
För mig var det tomt därinne....jag satte in 2 normala blastos som var friska enligt PGS, men det blev bara 1 tom hinnsäck, trots hcg över 50.000. Det blev så pgr av mitt immunförsvar vet jag nu (jag har för låga LAD-nivåer). Ska göra LIT-behandling för att få upp nivåerna.
Handlar Fertilitet på is om AvaPeter i Ryssland?
Hoppas det går bra vid ditt vul !
Håller alla tummar och tår för dig idag!!
Kram
GRATTIS!! Så underbart att höra! Fick rysningar i hela kroppen :) och jag förstår både chock och lycka! Vad händer nu? Nåt mer vul innan ni skrivet in er på mvc?
Jag gjorde mitt första hcg-prov i morse. Får besked i morgon lunch. Denna väntan....
GRATTIS!! Så underbart att höra! Fick rysningar i hela kroppen :) och jag förstår både chock och lycka! Vad händer nu? Nåt mer vul innan ni skrivet in er på mvc?
Jag gjorde mitt första hcg-prov i morse. Får besked i morgon lunch. Denna väntan....
Härliga nyheter:) Grattis!!
Fick ett mycket positivt besked från kliniken nu :) Hcg 3418
Så nu får vi se om ivf Riga vill att jag gör ett till eller om de nöjer sig med detta och nästa steg är vul.