Äggdonation 2017
Jag fick mitt den 2/12, jag är bara lite dålig på att räkna tror jag.. Var ni också i Gdynia? Jag skulle gärna få lite fler erfarenheter därifrån!
Jag fick ingen officiell testdag, det stod bara allmänt på ett papper att man normalt skulle testa på dag 12. Jag lär knappast kunna vänta, om jag känner mig själv rätt. Jag ska försöka stå ut till på måndag iaf.. Jag tänker att jag inte ens planerar in nåt blodprov förrän jag sett den där stickan..
Jag jag hoppas verkligen att det funkar för oss båda! Hur längre ha ni försökt?
Vi ska göra äd i Gdynia i januari, och har varit på ett första besök, min sambos spermier var " very good", som läkaren sa, så hoppas inte det är något där mer de inte sagt. Fick inte info om vad för slags test de gjorde, vet du vad de kollade?
För oss var det svårt välja donator, då få har funnits som matchade oss, men igår valde vi nån som matchar i allt, speciellt mig då.
Läkarens engelska var väldigt kass, men vi hade en svensk/polsk tolk med inne i rummet. Lämnade inget utrymme till frågor.
Också lite rädd få klarar upptining, men hoppas det ni fått nu är ett riktigt bra embryo:) Fick ni verkligen en blasto? Jag vill ha det, men de verkar inte alls medgörliga där. De sätter ju in tredagars vad jag fått veta.
Däremot har jag förhandlat lite om kortisonet, att äta någon mindre dos. Vad för mediciner äter du nu efter insätt?