• Evadesiree

Äggdonation 2017

Sjuttiosjuan skrev 2018-04-24 08:28:53 följande:

På vår klinik var AA bäst och och AB näst bäst tror jag. Siffran står för hur långt den kommit i utvecklingen mot att kläckas:) Tror vi fick en AA2 när vi lycksdes! Men kanske olika på olika kliniker, vi gick på Ava st Petersburg.

Här dyker ju helt plötsligt ytterligare en brist fram på InviMed Polen.

Har aldrig hört någon benämning på de 12 befruktade odlade äggen ????

Sista transfern åkte embryot med ut i kateten efter transfern....

Har aldrig fått någon status eller benämning på några av de 12 som kostat sammanlagt 80000kr med dolda avgifter och omkostnader och endast 3 överlevande. Men vilken benämning eller status de hade har de nog inte proffessionalitet och kunskap till. För man får inget svar även om man frågar.
  • Evadesiree
    UndrandeSökare skrev 2018-04-23 16:20:38 följande:

Jag tror det var Smil, Asil76, Evadesiree och kanske någon mer som har pratat om det. Vet inte hur många av dem som anmält dock.

• Evadesiree
    Flowerpower skrev 2018-04-27 12:03:36 följande:

Beklagar verkligen! Styrkekram!

Jag beklagar verkligen. Det går inte bra för oss. Tyvärr valde vi fel klinik. Tror det är Agneszkas gamla ägg i fryse. De går inte att odla på. Läkarna har inte rätt kunskap.

Att 65% lyckas där på första försöket är en lög.

Kramar och snälla försvinn inte helt. Lär oss hur man gör för att komma vidare och fukosera på andra glädjeämnen livet. Kram
  • Evadesiree
    UndrandeSökare skrev 2018-04-28 07:42:57 följande:

Blev bröllopet lyckat igår EvaDesiree?

Hej. Bröllopet blev lyckat. Jätte fint med en fantastisk präst som jag valt för detta tillfället. Jesicca som deltog i tro hop o kärlek på SVT.

Det var inte helt smärtfritt. Mina hormoner spökade med mig och jag skrev till prästen mitt i natten att han inte älskar mig längre tror jag och ville ställa in. Men hon svarade att det var nerver , känslor och hormoner som spökade bara. Och hon skulle höra med honom innan vigseln. Han svarade Ja. Att älska mig i nöd o lust.

Stavade som en kratta igår ser jag nu.
Svar på tråden Äggdonation 2017