Äggdonation 2017
Tack så mycket :) vi gjorde fyra ivf innan jag blev spontant gravid efter 2 år och vår lilla son föddes, han blir tre år i april.
Stort grattis till graviditeten :)
Tack så mycket :) vi gjorde fyra ivf innan jag blev spontant gravid efter 2 år och vår lilla son föddes, han blir tre år i april.
Stort grattis till graviditeten :)
Allt gick bra, men det första tinade ägget "återhämtade" sig inte riktigt så de fick Tina ett till. Fick tillbaks det andra som höll på att kläckas vid återföringen. Så nu ruvar jag på det och hoppas på det bästa. Känner nästan ingenting och nojjar såklart över det. Tröttare än vanligt och lite värk i ryggslutet och kanske kanske att brösten känns lite tyngre, men då letar jag verkligen symptom! Tänk om ägget inte ens fäst, då är det jucredan över...
Fick inte officiell testdag förrän 21/2, men jag tänker att jag testar med blodprov som senast den 10/2. Har dock inte bestämt om jag ska börja tjuvtesta tidigare....
Du fick rätt! Jag slutade med medicinerna igår kväll. I natt kom svaret från werlabs, hcg 15 E/L. Så gravid är jag ju, men jag räknar med att fostret inte överlevt eftersom värdet är alldeles för lågt. Det fäst väl och släppte direkt kan jag tänka mig. Så nu får jag väl ta medicinerna och vara gravid i helgen, men låta nytt blodprov bevisa motsatsen på måndag. Nu blev situationen om möjligt ännu värre än innan, då stod jag inte ut med väntan på det negativa beskedet och nu vet jag men måste ändå vänta :(
Hej, jag är på cd 8 idag och äter progynon, mår rätt dåligt av dem men står ut.
På torsdag på cd 12 ska jag göra vul och mäta hinnan. Hur tjock vill man att den då ska vara?
Är du gravid nu efter äggdonation?
Grattis till graviditeten. Min undersökning gick bra. 11 mm och treskiktad så det blir Riga nästa vecka. Jag är 43 år så det är dålig äggkvalitet för mig också. Hoppas massor på detta, att det ska lyckas.
Det är första försöket, går hos Swedish Medcare. Har tre barn sedan tidigare de är 16, 12 och 3 år. Mitt amh är väldigt lågt nu så det blir bara missfall hela tiden. Vi tänker att vi provar att få till ett syskon med äggdonation.
Nu dök det plötsligt upp, hcg <1.0E/L. Så svart på vitt, jag är inte gravid (längre) och detta försök är nu officiellt avslutat. Har mailat kliniken resultatet och frågat hur de tycker att vi ska gå vidare med de 2st blastocyster vi har kvar.
Hej alla!
Tänkte bara inge lite hopp till er alla som kämpar men stöter på problem och annat oförklarligt på vägen...gång på gång
Är gravid efter 9:e försöket med ÄD!!
Väldigt tidigt än så länge men ändå!
Hoppas den eller de vill stanna nu:)
Ge inte upp!