Äggdonation 2017
Tack snälla!
V 5 så tidigt
:)
Hoppas hoppas
Tack snälla!
V 5 så tidigt
:)
Hoppas hoppas
Då har jag ett riktmärke om behandlingen tar sig nu. Det blev 12 ägg som befruktas nu och imorgon får vi ett första besked.
Idag fick vi veta att av 12 ägg så har vi fått 5 embryon. Jag vet att alla kanske inte klarar sig till blasto men jag hoppas ju.
Jag fick två fina blastocyster återförda igår. Två st odlas vidare till idag, de delas långsamt och hade igår 12 celler. Idag får vi besked om de går att frysa.
Nu ska jag ruva ordentligt på dessa två jag har.
Ni som är gravida, när plussade ni?
Läser om de som plussat 5 dagar efter transfer. Skulle nog bli sjukt besviken om det visade minus. Tänkte att 9 dagar efter transfer borde det visa tydligt. Fick du 2-3 v på dag 10 så borde det säkert gå att få ett plus 8 dagar efter. Har ett predictor early från Lloyds. Det mäter från 10 i hcg.
Det gör inte vi och jag pratade med Tatjana igår som är vd på vår klinik, beskedet från henne var i princip att det är svårt att lova antal blastos.
Hej alla! Så tråkigt att höra om missfall och oro! Och här är det inte mycket bättre tyvärr...
Är på RD9 med en blastocyst och en morula (FET). Skarpa hugg i ligament när jag nös imorse och brösten är ömma och tunga från och till. Blir också superstressad och orolig så fort ömheten försvinner! Så jobbigt att medicinerna ger graviditetssymptom så man inte vet vad som är vad! Testdag på måndag, men jag är inte särskilt sugen på att testa. Innan man faktiskt VET, så finns det ju liksom hopp... Styrkekram till er alla!
Är det någon aktiv här inne som gjort äd på Ava Peter, det paketet med barngaranti?
Vad tycker du om kliniken? Tankarna flödar lite fritt just nu på hur vi går vidare om jag inte är gravid nu.