Äggdonation 2017
CB med veckoindikator visar inte gravid så hcg verkar inte stigit sedan i torsdags. Kommer ta blodprov imorgon och få svar senast onsdag, men nu har jag fått en fingervisning om vad som väntar.
CB med veckoindikator visar inte gravid så hcg verkar inte stigit sedan i torsdags. Kommer ta blodprov imorgon och få svar senast onsdag, men nu har jag fått en fingervisning om vad som väntar.
Hej, jag är på cd 8 idag och äter progynon, mår rätt dåligt av dem men står ut.
På torsdag på cd 12 ska jag göra vul och mäta hinnan. Hur tjock vill man att den då ska vara?
Zwillinge-Har du tagit nytt hcgblodprov idag? Hoppas du får svar snart.
Mitt hcg-prov har försvunnit på posten! Suck, jag orkar inte. Nu skiter jag i det här, chansen att jag är gravid var ju ändå minimal.
Nämen, så typiskt, snacka om otur ! Jag tycker Werlabs borde ge dig pengarna tillbaka då.
Zwillinge-Så bra att du fick pengarna tillbaka ! Werlabsremisser brukar vara giltiga i 3månader, så du behöver inte stressa.
Hej, grattis till ditt plus. Vi gör äd nu och det är befruktning imorgon och återföring på måndag. Vad hade du i hcg på dag 9?
Nu är vi på gång igen! Avbröt ju förra försöket efter VUL som visade tunn slemhinna. Gjorde nytt VUL i veckan och hade en slemhinna på 10 mm! Så nu blir det insättning nästa vecka! Håll alla tummar att det lilla embryot ska klara upptiningen och fortsätta utvecklas. Detta blir vårt allra sista försök, orkar inte mer, så sista chansen.
Lycka till alla som ruvar eller på gång med behandling!
Tidigare har jag alltid plussat 4 dagar efter att ägget fäst. Använder mig av appen fertility friend och håller koll på min temp varje morgon. Har alltid fått sänkning när det fäst tidigare. I tisdags kväll hade jag superlåg temp så misstänker att något kan ha hänt då.
Jag är på ruvardag 3 idag bara så det får gå ett par dagar till.
Hur tidigt kan man göra hcgprov via blodet? Om ägget fäster vad är det då för åtgärder du vidtar för att slippa/förhindra missfall?