Jag minns mitt ljuva 80tal
beta.familjeliv.se/Forum-5-74/m7801534.html
hihi vi verkar ha kommit på samma sak satt o kollade i fotoalbum från mitt dagis och kom på dessa sjuka saker tidstypsikt.
beta.familjeliv.se/Forum-5-74/m7801534.html
hihi vi verkar ha kommit på samma sak satt o kollade i fotoalbum från mitt dagis och kom på dessa sjuka saker tidstypsikt.
jag hade nå jeams med stentvättade randiga neonlappar på. Dom är så hiskeligt fula att jag inte ens fattar hur dom var tillsalu!
JOOO, det va så alla fick nickelallergi i min klass, nån liten ask med typ 50 par örhängen för bara 100 kr eller nåt erbjudande från nån bolkklubb som alla köpte. Visst var det 50 par örhängen men dom var i kopparfärgatguldmaterial och skitfula, typ plast paljetter kommer ni ihåg?
Sen fick alla nickel allergi...
sen skulle man ha plast hela vägen igenom för att amnnhade nickelallegi... hiih
Jag fick inte kolla på V för mina föräldrar och jag misstänker att ingen annan fick det heller i min klass fast dom sa så om man inte smygtittade. Men vi lekte V på rasterna det gick ut på att vem som helst kunde vara V ödla och hkjärntvätta andra under en lampa vid biblioteket på skolggården. Man visste inte vam som va ödla och blev amn tillfångatagen så fick man sitta under en trappa och vänta tills man blev befriad. Det va inte typ frivillig lek utan man va med om man blev tagen... Haha
Ang drutten så köpte jag en drutten DVD för ett tag sen. kommer inte ihåg så jättemycket av Drutten o Gena men jag hade en kasett man kunde lyssna på och en bok till: Titta lyssna läs!
Drutten DVDn var lite cool iallfall...
trance dance :)
hade ni såna där små plast monchichi också
garbage pail kids hade jag samling och så luktsudd.
min monchichi var inte heller en blund så jag va lite avis. Men man kunde köpa små smurfar o monchichis i min mataffär så man kunde tvinga mamma att köpa en varje gång man va o handlade.
Min kompis papap hade köpte en video med fjärrkontroll, med sladd!
jojo. det va ju hur tufft som helst.
sen hade alla commodore 64 också. syntax error