Inlägg från: Jangle |Visa alla inlägg
  • Jangle

Jag minns mitt ljuva 80tal

En annan vågade inte kolla på V jag tyckte det var jätteläskigt med mössätandet och när de tog av sig människo huden ryser än idag
    jag tyckte om vilse i pannkakan har fortfarande inte fattat vad problemet med den är det är ju så många som säger att de blev förstörda av den
    ang tv serier miami vice vad dom var snygga fast den gick kanske inte på 80 talet hmmm

• Jangle

e de nån mer än jag som brukar köpa Jane Hellen schampo än idag finns att köpa på ÖB

jag har gjort pga nostalgi men blir lika besviken varje gång det är verkligen inget bra schampo men luktar gott...

• Jangle

inte jag heller men det är roligt att se när ens dotter gör ungefär likadant med sina strumpor undrar om hon har en aning om vad hon missade *ler*
    kommer att gå in på länken nu o kolla

• Jangle

Ja tror tom att jag har hittat den på Rusta lite osäker på det

• Jangle

Nitedrive när jag läste om dina suddisar komm jag o tänka på alla bokmärken man samlade på alla klistermärken jag minns däreomt inte riktigt samlar bilderna som hade typ hocky bilder idolbilder som man böt med varandra

• Jangle

Vi får ju inte glömma tidningen Starlet som alla serier slutade med "happy endings"

• Jangle

ja Bobo var en av favvis tidningarna goliat var ju oxå me där

• Jangle

den var asgrym bättre än orginalet

• Jangle

Lampan kommer även jag ihåg och virablåtiradrickan var ju jättegod var det inte så att man även blev jätteblå om tungan då man hade druckit av den

• Jangle

var det inte mot rasism jag har för mig det iallafall jag hade en vit sen kom expressen ut med liknade märken

Svar på tråden Jag minns mitt ljuva 80tal