• Trakari

Ni som varit otrogna

Och fortsatt med ert förhållande med den ni bedrog vad har ni gjort för att återfå respekten från er partner som ni var otrogna emot har det gått att återfå respekt och tillit från er partner efter att efter ert svek.

• Svar på tråden Ni som varit otrogna
  • Anonym (Anonym)
    Robert 832 skrev 2017-09-17 12:43:45 följande:

Ja det går.

Hur då
  • Robert 832
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-17 17:54:26 följande:

Hur då

Kommunikation, förklara sig, vrida på argument, lyssna på ens partners behov (i min erfarenhet är de mer rättfram efter svek) och tala om vad man behöver för att tillgodose de behoven. Sen är det en fråga om tid och arbete men de flesta relationer som känns värda att reparera brukar bli bättre efteråt.
  • Anonym (Hemlig)

Behövde inte fundera på det. H*n vet inget.

• Anonym (jasså)
    Robert 832 skrev 2017-09-17 18:29:09 följande:
    Kommunikation, förklara sig, vrida på argument, lyssna på ens partners behov (i min erfarenhet är de mer rättfram efter svek) och tala om vad man behöver för att tillgodose de behoven. Sen är det en fråga om tid och arbete men de flesta relationer som känns värda att reparera brukar bli bättre efteråt.
    Sen har vi ju den andra varianten.
    Personen kommunicerar hur fint som helst, lyssnar och är rättfram, visar ånger, tillgodoser behoven OCH fortsätter knulla den andra Flört
  • Warres
    Anonym (Hemlig) skrev 2017-09-17 22:24:50 följande:

Behövde inte fundera på det. H*n vet inget.

Hålla det hemligt som den sviniga fegisen du är.
  • Robert 832
    Anonym (jasså) skrev 2017-09-18 13:49:18 följande:

Sen har vi ju den andra varianten.

Personen kommunicerar hur fint som helst, lyssnar och är rättfram, visar ånger, tillgodoser behoven OCH fortsätter knulla den andra 

Haha, den varianten finns också. :) Sen är jag antagligen skadad för jag kan själv omöjligt fungera i en relation utan drama. Nån måste vara otrogen.
  • Anonym (jasså)
    Robert 832 skrev 2017-09-18 14:35:37 följande:

Haha, den varianten finns också. :) Sen är jag antagligen skadad för jag kan själv omöjligt fungera i en relation utan drama. Nån måste vara otrogen.

Jag fick en annan slags skada, utvecklade en kronisk allergi mot dramer, sen dess har jag noll tolerans för otrohet, inga men, inga försök att reparera, utan bye bye och gå vidare på en gång utan dramer. Sen har jag även lärt mig känna igen varningstecken och väljer bort oseriösa damer ganska omgående. Senaste damen jag dejtade var väldigt på, ringde och smsade jämt, vid något samtal kom det fram att hon varit otrogen tidigare. Klippte kontakten med henne samma dag.
  • Anonym (jobba)

Det går men tar tid. Det handlar om att kommunicera om i princip allt, bekräfta din partner ofta och ärligt, visa att personen är viktigast för dig. Är mycket jobb, men vill man verkligen så ger man inte upp på en gång!

• Anonym (Dally)
    Trakari skrev 2017-09-17 12:09:10 följande:

Och fortsatt med ert förhållande med den ni bedrog vad har ni gjort för att återfå respekten från er partner som ni var otrogna emot har det gått att återfå respekt och tillit från er partner efter att efter ert svek.

Det måste vara svårt att återfå respekten för en parter som visat sig vara ett svin.
  • Armanis
    Anonym (jobba) skrev 2017-09-18 15:19:00 följande:

Det går men tar tid. Det handlar om att kommunicera om i princip allt, bekräfta din partner ofta och ärligt, visa att personen är viktigast för dig. Är mycket jobb, men vill man verkligen så ger man inte upp på en gång!

Bra svar.
  • Anonym (OO)

Nej det går inte att helt återfå tilliten. Man kanske tror det men så fort det dyker upp något som kan tyda på att du är otrogen igen, kan jag garantera att din partner får tillbaka klumpen i magen. 

Svar på tråden Ni som varit otrogna