Ni som varit otrogna
Och fortsatt med ert förhållande med den ni bedrog vad har ni gjort för att återfå respekten från er partner som ni var otrogna emot har det gått att återfå respekt och tillit från er partner efter att efter ert svek.
Och fortsatt med ert förhållande med den ni bedrog vad har ni gjort för att återfå respekten från er partner som ni var otrogna emot har det gått att återfå respekt och tillit från er partner efter att efter ert svek.
Ja det går.
Ja det går.
Hur då
Behövde inte fundera på det. H*n vet inget.
Behövde inte fundera på det. H*n vet inget.
Sen har vi ju den andra varianten.
Personen kommunicerar hur fint som helst, lyssnar och är rättfram, visar ånger, tillgodoser behoven OCH fortsätter knulla den andra
Haha, den varianten finns också. :) Sen är jag antagligen skadad för jag kan själv omöjligt fungera i en relation utan drama. Nån måste vara otrogen.
Det går men tar tid. Det handlar om att kommunicera om i princip allt, bekräfta din partner ofta och ärligt, visa att personen är viktigast för dig. Är mycket jobb, men vill man verkligen så ger man inte upp på en gång!
Det går men tar tid. Det handlar om att kommunicera om i princip allt, bekräfta din partner ofta och ärligt, visa att personen är viktigast för dig. Är mycket jobb, men vill man verkligen så ger man inte upp på en gång!
Nej det går inte att helt återfå tilliten. Man kanske tror det men så fort det dyker upp något som kan tyda på att du är otrogen igen, kan jag garantera att din partner får tillbaka klumpen i magen.