Inlägg från: Anonym (jasså) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jasså)

Ni som varit otrogna

Robert 832 skrev 2017-09-17 18:29:09 följande:
    Kommunikation, förklara sig, vrida på argument, lyssna på ens partners behov (i min erfarenhet är de mer rättfram efter svek) och tala om vad man behöver för att tillgodose de behoven. Sen är det en fråga om tid och arbete men de flesta relationer som känns värda att reparera brukar bli bättre efteråt.
    Sen har vi ju den andra varianten.
    Personen kommunicerar hur fint som helst, lyssnar och är rättfram, visar ånger, tillgodoser behoven OCH fortsätter knulla den andra Flört
  • Anonym (jasså)
    Robert 832 skrev 2017-09-18 14:35:37 följande:

Haha, den varianten finns också. :) Sen är jag antagligen skadad för jag kan själv omöjligt fungera i en relation utan drama. Nån måste vara otrogen.

Jag fick en annan slags skada, utvecklade en kronisk allergi mot dramer, sen dess har jag noll tolerans för otrohet, inga men, inga försök att reparera, utan bye bye och gå vidare på en gång utan dramer. Sen har jag även lärt mig känna igen varningstecken och väljer bort oseriösa damer ganska omgående. Senaste damen jag dejtade var väldigt på, ringde och smsade jämt, vid något samtal kom det fram att hon varit otrogen tidigare. Klippte kontakten med henne samma dag.
Svar på tråden Ni som varit otrogna