Borta en månad
Min sambo har bokat resa och kommer vara borta i en hel månad med sin familj!
Tanken från början var att även jag skulle följa, men då jag är arbetslös har jag inte råd att åka iväg, plus att om jag får ett jobb så kommer jag troligtvis inte kunna ta ledigt en månad från det.
Vi har även en hund, vilket jag frågade honom hur han tänkt där. Man är inte borta en månad från hunden, och nu när han far lägger han över allt ansvar på mig, för tänk om jag har jobb när han far.. han säger själv att han ska fixa hundvakter osv när de far, men ärligt talat så vet jag att det är jag som kommer få fixa allt själv.
De struntade verkligen helt och hållet i mig, trots att jag skulle följa med från början! Ev. att jag hade kunnat året efter, men såklart orkar de inte vänta på mig.
I efterhand fick jag även veta att min sambos familj betalade resan till honom. Så de känns helt enkelt som att dom ville fara utan mig.
När min sambo följde med min familj utomlands behövde han minsann inte betala för flygbiljetten!
Är det bara jag som överreagerar? Eller hade ni också blivit irriterade om ni var mig, i den här situationen?