Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (SCB)

Gillar du att bli slickad?

Gillar du att få fittan slickad eller inte?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du att bli slickad?
  • EnBlåDag
    Anonym (SCB) skrev 2017-09-17 22:21:46 följande:

Gillar du att få fittan slickad eller inte?

Tryggt att SCB -  Statistiska Centralbyrån står bakom denna undersökning.

Kommer noga följa resultaten.

Kan dock inte avge svar då jag är en man.
  • Anonym (Roxi)

Gillar det som förspel men brukar tröttna ganska snabbt.

• Anonym (Sara)

Älskar att bli slickad

• Anonym (Ja men)

Mitt alternativ fanns inte riktigt: Ja - om han vet vad han gör. Eller annars att han förstår att han inte vet vad han gör - men frågar hur jag vill ha det.

Och superviktigt, att han verkligen visar att han gillar det, dvs. gör det med passion och iver. Samma som han då får tillbaka självklart, hehe.... :)

• Pumakvinna

Bra svar. Skulle säga att dedikation och huruvida personen gillar det och verkligen tänder på det själv är en huvudfaktor för att gilla oralsex. Att någon njuter fullständigt och älskar göra det och dessutom lärt sig olika tekniker och har ett brinnande intresse för uppgiften! Då älskar jag oralsex, men något välgörenhetsarbete eller futtig tvångssyssla avstår jag mer än helst!

• Robert 832

Hm, undrar om män generellt tänker likadant att en kvinna måste älska att suga för att han ska vara bekväm med att hon gör det.

• Pumakvinna
    Robert 832 skrev 2017-09-17 23:37:36 följande:

Hm, undrar om män generellt tänker likadant att en kvinna måste älska att suga för att han ska vara bekväm med att hon gör det.

Tror jag inte (spelar så stor roll) men vet att många män går igång på att kvinnan verkar älska deras kuk och gärna säga det och visa det! Att vara och känna sig åtrådd är en stor del av njutning eller vad säger du själv?
  • Robert 832
    Pumakvinna skrev 2017-09-18 00:18:32 följande:

Tror jag inte (spelar så stor roll) men vet att många män går igång på att kvinnan verkar älska deras kuk och gärna säga det och visa det! Att vara och känna sig åtrådd är en stor del av njutning eller vad säger du själv?

Gällande just oralsex? Antagligen. Aldrig reflekterat över det.
  • Elefantmannen2
    Pumakvinna skrev 2017-09-18 00:18:32 följande:

Jag tror att det spelar väldigt stor roll. Exakt samma för mig som för dig. Någon som suger lite för att man "ska" ger ingenting. En sådan person har, som nämnts, inte bemödat sig med att lära sig tekniker eller att läsa av partnerns signaler.

Jag tror, utan att ha annat än anekdotiskt underlag, att killar gillar att ge oralt mer än kvinnor. Anekdotiskt suger en random kille bättre än 95% av kvinnorna. Har frågat bitjejer om det omvända gäller och enligt dem inte i samma utsträckning alls.

Svar på tråden Gillar du att bli slickad?