• Chris73

Känslor

Hej!
    Varför ska detta med känslor vara så svårt, sa han med att han var kär idig, jag har haft sådan otur i kärlek trots att jag har haft både man o sambo men förr så jag känner verkligen med dig  Gråter Har han sagt att han är kär eller har känslor? Jag har ju egentligen väldigt dåligt självförtroende vad det gäller känslor, jag har trott många gånger att wow killen sänder ut signaler han är intresserad, o så får man svaret " jag gillar dig, men bara som vän" - DÅ blir man oerhörd ledsen,
    Så frågan är ju varför han sa så, vet ju inget om killen men det kan ju vara så att han inte är redo ännu eller tycker han inte just nu har tid för ett förhållande.
    Så antingen ger du honom "tiden" eller också lägg ner honom o satsa på någon som är värt detta

• Chris73

Ja jag förstår att du blir fundersam o förvirrad, det låter ju konstigt med när ni praktiskt taget har "gjort" allt, men så "bromsar" han o du med.
    Har du verkligen pratat med killen, o fått veta varför han vill ta det lugnt. Han kanske tror att DU inte var så intresserad när även du ville ta det lugnt, kan det vara så? Skriver du att han har varit singel så behöver du ju inte oroa dig för att det finns någon annan va?

• Chris73

Hej!

Kan ju vara så med att han INTE är ute efter något stadigt förhållande, vill fråga om han vet att du har barn men jag antar att det borde han veta, kan ju vara därför han "backar" lite eftersom han då "plötsligt" får barn med (förstår du) Som sagt, har du pratat ut med honom, för det skulle ju inte kännas ok för mig att ha det så, man vill ju visa sig öppet med killen, killar är inte lätt att förstå sig på Gråter 

Svar på tråden Känslor