DVQ skrev 2017-09-30 13:45:16 följande:
Om jag ska vara ärlig tycker jag det låter som din man är en sån som skickar en massa snuskiga meddelanden och grova skämt till kvinnor på snap. Nånting har han väl gjort för att hamna på en lista över personer som alltid är kåta, även om det är ett "skämt".
Att det var flera namn på listan tyder på att det var menat som ett skämt från tjejens sida, men jag skulle som sagt undra varför andra kvinnor associerar kåthet till min man.
Tack, lite så känner jag oxå. Går inte direkt framåt i konversationen med min man.. frågade om hon skickat nått på snapchat idag, men nej nej, iiiiingenting. (Vet inte om du vet hur snapchat fungerar, men om man skickar snaps flera dagar i rad så ser man siffror bakom namnet, och min man och hon har flera dagar dom snapat med varandra). Hur som helst så hade hon inte skickat nått idag och då säger jag "Nähä, va konstigt, för då kommer era dagar att försvinna". Får då till svar, Nää men hon skickade bara en bild på sin katt. Men förihelvete!! Då har hon ju skickat nått.. Känner att tilliten försvinner mer och mer..