• kiki

min man i blåsväder

Smsa med en kvinna på snapchat för att konversationerna ska försvinna.. När jag ifrågasatte varför? Fick jag inget svar vilket gör att jag undrar och tänker ännu mer.

När jag såg den senaste meningen så va det "ses snart, och pussmunnar".

Min man tycker jag är löjlig. Jag har bokat eget boende med barnen nu när vi åker på semester på lördag..

Vart går egentligen gränsen för otrogen? Flirt? Sms? Sex? Dejt?

Inte första gången, inte andra.. orkar jag?

• Svar på tråden min man i blåsväder
  • kiki

Tack för alla svar, känns alltid bättre att få lätta på hjärtat och få höra andras kommentarer och historier.

Vi har åkt på semestern men vi bor på varsitt håll. Jag har båda barnen med hos mig. Och min man verkar sakna och ångra sig. Men jag vet inte. Vi behöver nog prata ut, bara han och jag..

• kiki

Hade en diskussion om konversationer som försvinner och att jag inte tycker det är ok. Tyckte min man förstod och så skulle han då visa sin snapchat från den här tjejen då som såklart skickat något.. en bild "dom här personerna är alltid kåta" och då va såklart min mans namn och en massa andra namn med på den listan. Varför skickar man ens en sån bild? Till en gift man? Min man sa då att det bara är på skoj.. men vafan!! Jag tycker inte man skickar sånt till andra och absolut inte till gifta män/kvinnor!! Är det jag som är extremt känslig och reagerar "konstigt"? Det är såklart så jag känner men undrar om det är mig det är "fel" på..

• kiki
    DVQ skrev 2017-09-30 13:45:16 följande:
    Om jag ska vara ärlig tycker jag det låter som din man är en sån som skickar en massa snuskiga meddelanden och grova skämt till kvinnor på snap. Nånting har han väl gjort för att hamna på en lista över personer som alltid är kåta, även om det är ett "skämt".

Att det var flera namn på listan tyder på att det var menat som ett skämt från tjejens sida, men jag skulle som sagt undra varför andra kvinnor associerar kåthet till min man.
    Tack, lite så känner jag oxå. Går inte direkt framåt i konversationen med min man.. frågade om hon skickat nått på snapchat idag, men nej nej, iiiiingenting. (Vet inte om du vet hur snapchat fungerar, men om man skickar snaps flera dagar i rad så ser man siffror bakom namnet, och min man och hon har flera dagar dom snapat med varandra). Hur som helst så hade hon inte skickat nått idag och då säger jag "Nähä, va konstigt, för då kommer era dagar att försvinna". Får då till svar, Nää men hon skickade bara en bild på sin katt. Men förihelvete!! Då har hon ju skickat nått.. Känner att tilliten försvinner mer och mer..
Svar på tråden min man i blåsväder