• Amanda87

BF vt 2018 Skåne

Hej,

Tänkte höra om det finns något intresse för en fb-grupp för oss med Bf under våren 2018 och som bor i Skåne?

Själv väntar jag andra barnet och bor i Malmö :)

• Svar på tråden BF vt 2018 Skåne
  • Anonym (A)

Nyplussad med BF början av juni. Har en dotter som fyller 3 år i januari. Bor i Malmö

• lindizzen

Hej här är jag gärna med. Väntar mitt 4: de barn. Har Bf 3/4. Jag bor i Helsingborg.

• Amanda87

Jag hade helt glömt bort att jag skulle göra gruppen. Började i alla fall men verkar som att jag måste kunna bjuda in en person för att kunna starta gruppen..

• Amanda87

Om någon är intresserad av att gå med i en grupp som jag startar så får ni gärna skicka ett meddelande till mig med er mail så jag kan lägga till er i gruppen. Om någon kan tänka sig att bli vän med mig på fb först så kan jag skapa gruppen. Går tydligen inte skapa en grupp utan att lägga till någon i gruppen från min vän-lista..

• Amanda87

Gruppen är nu skapad. Den är hemlig och ni som vill vara med måste därför skicka meddelande till mig här mer er mail-adress så lägger jag till er! :)

• Flow715

Hej! Jag väntar oxå mitt andra barn till våren???? bf 27 april. Vår son kommer vara 2 år då! Går gärna med i fb gruppen. Bor i Malmö!

• Erica1985

Hej är gärna med här! Väntar syskon till min lille kille som blir två i decemebr. Är kanske inte ett direkt vt barn utan i juni men jag hoppas att det är ok ändå. Är precis nyinfkyttad i södra sandby

• Amanda87
    Flow715 skrev 2017-11-20 07:54:52 följande:

Hej! Jag väntar oxå mitt andra barn till våren???? bf 27 april. Vår son kommer vara 2 år då! Går gärna med i fb gruppen. Bor i Malmö!

Skicka ett meddelande till mig här med din mail!

Jag har fått ändrat Bf till 20 april och min dotter är då 2 år & 1 mån. Jättekul med så likt ju!
  • Amanda87
    Erica1985 skrev 2017-11-20 19:28:34 följande:

Hej är gärna med här! Väntar syskon till min lille kille som blir två i decemebr. Är kanske inte ett direkt vt barn utan i juni men jag hoppas att det är ok ändå. Är precis nyinfkyttad i södra sandby

Skicka meddelande till mig här med din mail! Klart du får vara med :)
  • Cilla84

Hej, jag väntar också barn, i mars, och bor i Malmö. Detta är mitt första. Jag är också gärna med i en Facebook-grupp Skrattande

Svar på tråden BF vt 2018 Skåne