Bf juni 2018
Hej, jag är i vecka 7 (6+1) och beräknad födsel till 12 juni.
I slutet på förra veckan började jag få lite bruna flytningar och igår på söndagsmorgon kom det lite färskt blod. Då jag och min man försökt ett bra tag och stod i kö till ivf när det helt plötsligt tog sig, så är jag helt förtvivlad över att detta inte ska gå vägen
Vi åkte till akuten igår och fick göra ett VUL. Där kunde dom se en liten ärta med hjärtslag och allt där såg ut som det skulle men dom kunde inte säga vad blödningen berodde på och kunde såklart inte säga om det var början till missfall. Idag blöder jag fortfarande, kommer när jag går på toaletten och torkar mig.
Eftersom jag inte har några supertydliga graviditetssymptom så blir jag såklart ännu oroligare eftersom man ofta läser att det ska vara bra. Har bara haft molvärk till och från och tröttare än vanligt. Men inte känt så mycket i brösten, eller varit illamående... Inbillar mig att jag känner mig mindre gravid nu än innan trots att vi såg hjärtslagen igår.
Är det nån här som varit med om nåt liknande och kan lugna mig? Känns som jag ska gå sönder inifrån och ut av förtvivlan!