Bf juni 2018
Jag hoppar in jag med om det går bra! Jag är 22 år och sambon 26. Vi väntar vårt första barn och är i v.15 (14+1) och är beräknad den 3 juni 2018! Graviditeten var delvis planerad med kom ändå som ett stort överraskande. Plussade 2 dagar efter BIM. Tog väl ca 1-2 veckor efter jag plussat och jag började spy hejvilt. Kunde ligga i sängen en hel dag och bara röra mig mellan toan och sovrummet. Fy hur illa jag mådde och hur mycket jag fick spy. Det avtog i mitten på vecka 11 ungefär. Men mår fortfarande illa på mornarna innan jag fått i mig frukost. Flåsar något så extremt när jag rör mig eller går på promenad. Har även fått problem med foglossningar som jag började ana i v10 tyvärr.. Har problem sedan tidigare med höfter och bäcken så hade nästan räknat med att känna av det.
Vi var på ett tidigt UL i vecka (11+5) och fick se lilla tjorven sparka och röra sig massa. Jag har även sen några dagar tillbaka börjat känna små rörelser i magen!
Angående KUB eller FVP så har jag och sambon beslutat att inte göra det. Då UL såg så fint ut och allt såg normalt ut.
Vi bor i norra norrland ifall någon undrar :)