• Physalis

Syskon, dela och ärva kalsonger/trosor?

Hygienmässigt spelar det ingen roll. Kläderna blir rena i tvätten, annars hade man inte velat att barnen hade sina egna på sig flera gånger heller.

Däremot tycker jag att man tar hänsyn till barnens viljor. Om det är viktigt att ha sina egna saker så tycker jag det är rimligt att ordna det.

Korrekturläser som en kratta
  • Physalis
    Anonym (snålt och sunkigt) skrev 2017-09-24 16:00:24 följande:

dela vanliga kläder visst, underkläder nej det känns bara snålt och lite sunkigt eller delar ni underkläder med era partners?

jag menar ni tvättar ju ändå dom efteråt så varför inte ha gemensam underklädeslåda till er också?

om ni inte gör detta så är det bara snålt och oengagerat för kan man sortera de vusnas underkläder så kan man sortera sina barns underkläder

Min partner delar jag mycket mer intima saker med så det hade inte varit något större problem om det inte vore för att vi har olika storlek och olika smak. Han har 20 exakt likadana par kalsonger och jag har massor av olika modeller och färger som används i olika syften.

En stor skillnad på vuxna och barn är att de inte gått igenom puberteten än med allt vad det innebär samt växer fort så de har inte samma par särskilt länge. Alltså är de antagligen som nya när de är urväxta.

Så vill man av olika anledningar att de delar/ ärver så är det inget problem om man nu inte har någon fix idé.
    Korrekturläser som en kratta
Svar på tråden Syskon, dela och ärva kalsonger/trosor?